Ik ga voor t eerst kV gebruiken voor de pap. Ik geef borstvoeding maar aangezien ik werk en m'n kleintje de laatste ochtenden ineens heel vroeg wakker wordt, is dit lastig voor mij ivm kolven en vanmorgen vond ik dat heel stressig omdat ik geen voorraad moedermelk meer heb in de diepvries. Heb nu een klein blikje nutriben gekocht voor de pap in de ochtend bij de oppas. Hoe werkt dit, gewoon via gebruiksaanwijzing op t blij de melk klaarmaken en dan wat pap er door heen? Of moet je dan minder melk aanbieden oid? Ik neem aan zon 180 cc voor een baby van 7 maanden? Van moedermelk deed ik 180 cc en een aantal scheppen pap
Ja 180ml water met 6 schepjes. En dan 6 eetlepels pap. Misschien kun je het eerst even mengen met de bv om te kijken hoe ze op de kv reageert?
Ik heb bij mijn zoontje al tig papsoorten geprobeerd. Rijstebloem, fijne granen. Met bv, kv, afgekookte bv. En ook de instant-pappen. Maar van allemaal krijgt hij maagzuur en reflux.
Oh het ging er hier ook goed in. Hij vind pap het allerlekkerste. Hij krijgt er allen telkens zon last van