Hoe buggy op buggydrager doen?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Danabelle, Apr 13, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

Jan 3, 2008
    2,495
    0
    0
    Hoi,
    Ik heb een buggydrager (buggy mee) van een vriendin overgenomen. Ik heb hem op mijn fiets gemonteerd volgens de aanwijzingen van steco op de website. Maar.. nu snap ik werkelijk niet hoe die buggy erop moet. Ik heb de website van steco al geraadpleegd met de gebruiksaanwijzing, maar ik kom er niet verder mee.
    De buggy moet met de wielen op de verchroomde haak hangen, maar dat moeten dan de onderste wielen zijn? Dan hangt er dus een wijduitlopend stuk buggy in de lucht te bungelen toch?
    En klopt het dat de buggy dan niet recht achter de fiets hangt maar echt heel erg aan één kant?
    Zou iemand misschien wat preciezer kunnen uitleggen wat de bedoeling is, want ik wil graag gaan fietsen met dochter & buggy.

2. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

Jan 3, 2008
    2,495
    0
    0
    Ohja, ik heb het mijn vriendin wel gevraagd uiteraard, maar we kwamen er telefonisch niet precies uit en ze kan niet op korte termijn langskomen om het uit te leggen.

3. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,045
    2,184
    113
    Brabant
    ehm even kijken hoe ik het vertel:
    -ja de buggy hangt aan 1 kant van je fietsen! Dus niet erachter
    - de haak draai je naar je toe en dan omhoogtrekken zodat hij blijft zitten
    - onderste wielen "in" de haak steken
    - riem eromheen vast maken (riem hoort met plasticje vast te zitten aan t ijzer van de drager, soms schiet dit los)
    - riem strak aantrekken
    fietsen maar

(ik ben ervan uitgegaan dat je een paraplumodel buggy hebt??)

Share This Page