Volgens mij had ik mijn "verhaal" beter hier kunnen plaatsen,maar ik heb dus HIER mijn verhaal gedaan.... misschien is het nog te verplaatsen?? Hopelijk krijg ik reacties van "lotgenootjes"!
Geen ervaring... Maar ik wil je veel sterkte en succes wensen..en ik hoop dat je bij de volgende echo een gegroeid beebje hebt met een mooi hartje..
Hey Ceilo, Iig heel veel sterkte en hoop dat alles goed blijft gaan!! Ik had bij mijn dochtertje ongeveer hetzelfde... ik had een mk gehad en 5 weken daarna positieve test, dag erna helderrood bloedverlies, dus ik d8 shit weer een mk, echo laten maken en daar was niks op te zien dus zei de gyn dat het een 'schijnzwangerschap was'... Ik geloofde er zelf niks van... Hield wel bloedverlies, 2 weken later weer echo waarop een vruchtje te zien was!!! Ze zeiden dat dit ook mk zou worden, maarja eerst was er niets te zien en toen wel.... week later weer echo, weer niks te zien.... Ik de moed opgegeven natuurlijk.... Ik heb toen nog zo'n 10 weken bloedverlies gehad, 2 dagen wel 1 dag niet, zo zeg maar, geen test meer gedaan want was er klaar mee... Uiteindelijk zei mijn vriend doe toch nog eens een test, knal positief!!! Spoed echo gehad...... 12 weken zwanger en een compleet kindje in mijn buik!!! Mijn dochtertje is inmiddels anderhalf, mijn baarmoeder ligt gekanteld dus waarschijnlijk lag ze verstopt met de 'lege echo'.... Het is miss niet hetzelfde maar hou hoop!!! goetjes Marianne
Balen Ceilo, ik was even naar jouw berichten aan het zoeken en ik kom dit tegen. Heel veel sterkte gewenst!
wat is nu precies het probleem? Verwachten dat mensen doorklikken naar iets ouds en dan hier reageren lijkt me in elk geval niet helemaal werken? Beter even een korte uitleg hier ook plaatsen als je reacties wilt?