grotere maten mama's, waar shop jij?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jalea, 10 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    Sinds mijn zwangerschappen heb ik nog heel wat kilo'tjes kwijt te raken, en dit gaat erg traag. Ik vind het erg lastig dat ik nu niet meer iedere winkel binnen kan lopen, ze hebben nu niet meer in iedere winkel mijn maat. Waar kopen de andere mama's met een wat grotere maat leuke hippe kleding met een goede pasvorm?

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik heb een nichtje die wat forser is en die gaat nog al eens naar de Miss Etam en de Promiss, maar verder weet ik het niet, sorry!

Succes met de kilos in ieder geval! Dat wel!

3. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Ik slaag vaak bij Miss Etam,

Je zou even kunnen googlen ofzo want hier in Deventer Colmschate en in Oldenzaal zitten dump winkels van miss Etam.
    Daar kun je vaak een stuk goedkoper dingen op de kop slaan.

Groetjes Anita

4. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    ulla popken, miss etam, promiss

5. wolly

wolly Niet meer actief

#5 wolly, 10 aug 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 aug 2009
    C&A heeft ook grotere maten.
    Tot maat 56/58 het is wel een appart hoekje zeg maar waar de kleding hangt.

6. Vuurmeisje

Vuurmeisje Bekend lid

15 jul 2009
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga vaak naar M&S vind ik leuke kleding hebben en is niet heel erg duur. Wist je trouwens dat H&M ook een grote maten lijn heeft? Is ook leuk en hip:)

7. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    miss etam en de spijkerbroeken bij de c en A

8. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hmm allemaal dus eigenlijk een beetje dezelfde winkels.
    Wat jammer eigenlijk dat er niet veel meer winkels wat grotere maten verkopen...

9. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

10. wwndyy

wwndyy Actief lid

15 sep 2008
    457
    0
    0
    Thuismama. De planning is wel dat ik weer ga leren
    Voorburg
    M&S,Miss Etam,C&A,Promiss en raar maar waar maar zelfs zeeman krijgt leuke kleding voor een maatje meer. Tis niet zo duur ook...als je flink aant lijnen ben lijkt t me zonde om zoveel geld aan je kleding uit te geven als t over een maand misschien weer een maat te groot is.

Verder kan je ook kijken op diverse internetsite's
    Wehkamp, Otto, Neckermann, Ulla Popken, en Bon Prix
    Die laatste is dacht ik van neckermann ook...maar een stuk goedkoper. Heel veel succes met lijnen :)

Groetjess

11. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Bagoes heeft ook een webshop en winkels.

12. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik slaag makkelijk voor mijn grote maten kleding bij Miss Etam. Daarnaast ook bij M&S mode en bij H&M ook. Weet alleen niet of je bij H&M overal grote maten hebt, maar bij die in Groningen iig wel.

Verder bestel ik ook weleens via internet wat, maar met Bon Prix heb ik het helemaal gehad. Daar heb ik slechte ervaringen mee.

13. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik slaag altijd bij de Miss Etam... Heel soms bij bij de M&S maar vind dat die vaak heel lang het zelfde hebben hangen in de winkel.

Ik shop ook wel eens online bij C&A ... Ik koop ook nooit meer wat bij Bon Prix wat een tutelute spul is dat zeg en de service is nog erger ...

Heb trouwens maat 48..

14. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

nou ik heb een hele grote maat dan. En ben zefl 183 lang. Dus altijd erg moeilijk.

Maar ben pas voor 250 euro geslaagd voor een bestelling op de wehkamp.nl... ideaal :)

en anders de miss etam altijd wel :)

15. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

250 euro, in 1x? Wat een boel geld joh. Wat ben jij lang. :)

@ Chantal, ja Bon Prix is echt waardeloos he. Ik heb er in februari nog wat besteld maar dat was gelijk de laatste keer. Er werd 4x het bedrag van mijn rekening gehaald ipv één keer. Ik had mijn geld pas eind juni binnen. Heb zoveel telefoontjes naar Bon Prix gepleegd. En steeds konden ze me niet helpen. Echt een zooitje daar.

16. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Ik koop m'n spijkerbroeken altijd bij C&A. Nettere broeken bij C&A of Miss Etam. Rokjes meestal bij WE en truitjes eigenlijk overal.

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    mateloos in Amsterdam is ook erg gaaf .... (en duur)

18. augurkjes

Jaaa... had nog helemaal geen kleding niks ;) na de zwangerschap nu weer stik dikker.. Dus lekker hoop ingeslagen was toevallig uitverkoop :) nu dus 4 broeken erbij, 2 shirts, een bh en bikini broekje :) dus vond dat ik het wel netjes gedaan had.

Helaas kort daarna vriend ontslagen ;) en laat ik toen net alles betaald hebben... maar kleding had ik niet meer dus toch maar paar leuke dingen gekocht :)

en lang?.... ;) valt toch wel mee :)

19. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ach ja, maar 3 cm langer als mij. :D

20. augurkjes

ohhh hihi gelukkig :D
    trouwens spannend 3 dagen overtijd? :) al een testje gedaan :D?

Deel Deze Pagina