hoe buikvet wegkrijgen

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door kiddie, 2 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiddie

kiddie Niet meer actief

Of ben ik te laat?/ Ik ben veel afgevallen na de bevalling, maar nu ik geen BV meer geef komt het er rap bij, volgens mij. Ik had wel een vetrolletje ,maar dat viel niet zo op door dat ik afviel. Nu zie je het steeds beter.. Ik weet niet goed welke oefeningen ik moet doen, en of het helpt??

2. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ik heb de gouden tip ook nog steeds niet.
    ik was na de bevalling ook aardig weer op mijn normale gewicht maar ik ben nu weer 4 kilo aangekomen en wil het er ook graag weer af.
    ik sport al 2 keer in de week.
    en eet ook goed en gezond.
    dus ik lees mee haha

3. Jootje33

Jootje33 Actief lid

7 mei 2006
    415
    1
    0
    ik lees ook mee

4. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Oefeningen helpen zeker, en een beetje op je eten letten kan ook geen kwaad natuurlijk ;)... denk dat er maar bij weinig vrouwen de buik echt weer helemaal hetzelfde wordt, ik weeg nu minder dan ik woog voor zwangerschap (63 kg bij 1,74 m), maar vind zelf wel dat mijn buik nog ietsie anders is... maar dat neem ik voor lief natuurlijk...

5. kiddie

kiddie Niet meer actief

Wen26 wat doe jij dan voor oefeningen?

6. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    volgens mij is het wat op je buik zit cht iets wat je met op je eten letten wegkrijgt.
    Dat heb ik wel gemerkt niet te veel snoepen en alcohol is ook een grote boosdoener

7. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Nu helemaal niks meer... :)

Veel sit-ups gedaan, rechte en schuine. En gezond eten, veel water drinken etc. Heb een periode bijna alle koolhydraten er uit gegooid (brood, pasta, aardappels etc.), dat scheelt echt enorm, viel toen snel af.
    Ik zat toen Fenne 8 mnd was terug op mijn oude gewicht, stopte toen met bv en kwam weer paar kg aan. Heb pas begin dit jaar dat koolhydratengebeuren gedaan en ben toen 8 kg afgevallen. Daar is nu nog 7 van weg.

8. Vollutto

Vollutto Niet meer actief

Ik heb vorige jaar december een koolhydraat arm dieet gevolgd en het vet op mijn buik/billen en heupen smolt weg als sneeuw voor de zon! Qua kilo's hoefde ik niet veel af te vallen (58 kg bij 1.63)
    Via google kan je best een hoop koolhydraat arme dieeten vinden. Ik heb een eigen combinatie gevolgd van het Cohen dieet. Er is vorige jaar ook een dieet geweest van een arts waarbij je 1 kg per week af zou vallen, ik weet de naam van die man niet echt meer, maar dat was ook zoiets.
    Ik mag nu nog niet gaan dieeten omdat ik bv geef, maar het is nu nog niet zo nodig als na de vorige zwangerschappen. Waarschijnlijk heeft het goed geholpen dat ik vorige jaar, net voor dat ik zwanger werd, aardig wat vet kwijtgeraakt ben.

9. Loutje83

Loutje83 Actief lid

11 dec 2007
    456
    1
    18
    thuishulp
    Oldenzaal
    dr frank dieet :D

10. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Ik hou niet van speciale dieten, mijn manier is om zo gezond mogelijk te eten, zo min mogelijk te snoepen, en af en toe een wandeling maken. Helpt ook wel dat ik tijdens m'n zwangerschap niet voor 2 heb gegeten. Ik ben sinds de bevalling 11 kilo kwijtgeraakt, BV geven helpt daarbij, da's nu bijna 7 weken geleden, er moeten er nog 6 af. Dan zit ik op mijn gewicht van voor de zwangerschap, maar nog een paar kilootjes eraf is mooi meegenomen :)

M'n buik was eigenlijk al na een week terug in originele staat, voelt alleen een beetje slapjes door de uitgerekte buikspieren. Daar ga ik wel wat aan doen, door postnatale kinesitherapie te volgen.

11. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja ligt denk ik toch ook aan hoe snel je een buikje krijgt en hoe groot hij word, ik had met 3 maanden al een buik dat mensen vroegen of ik al wist wat het zou worden, dan is je buik langer uitgerekt en dus duurt het langer voordat ie "weg" is.

Ik heb bij alletwee even veel gegeten (niet veel maar wel de BENODIGDE extra kcal die een zwangerschap vraagt, normaal is zeg maar 2000 kcal en je hebt extra nodig vanaf de 2e trimester en nog meer bij de 3e trimester) nu kon ik niet zoveel eten (had niet zo'n honger en veel zuur)

de baby lag ook heel hoog (heb een longontsteking opgelopen omdat ik niet genoeg kon ademen zo hoog en groot was onze eerste (geschat op 12 pond met 40 weken) uiteindelijk gehaald met 38 met bijna 9 pond.

Bij de eerste was ik 30 kilo aangekomen en bij de tweede alleen maar afgevallen (en hetzelfde gegeten dus) dus dat zegt helaas helemaal niets :(

Maar zou het allemaal weer opnieuw doen, liever een flubberbuik met strepen dan een strakke buik zonder kids ...

12. kiddie

kiddie Niet meer actief

Maar ik had juist een kleine buik.. Ik was maar 5 kg aangekomen, dat was er dus meteen af. En door de Bv weer 10kg daar onder. het gaat mij echt om die zwemband (beetje overdreven.) een dieet hoeft dus niet..

13. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik sport 2x per week (fitness), combi van cardio en krachttraining en dat helpt wel wat. Ik ben niet te zwaar, 70 kg bij 1.78 maar m'n vetpercentage is wel wat aan de hoge kant. Gelukkig heeft het sporten daar wel wat effect op.
    Ik was 18 kg aangekomen en ben nu 23 kg kwijt. Koemelk/sojavrij dieet werkt hier ook wel wat aan mee en ik kan zo nog aardig snoepen ;)

Deel Deze Pagina