Hoe herken ik mijn ongesteldheid nou?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door 2g4e, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Dag meiden,

Ben ik weer met mijn eeuwige vraag-topics hihi... Hopelijk komen hier weer dames op af met ervaring en kunnen jullie mij helpen!

Op 9 november is onze mooie meid ter wereld gekomen d.m.v. een keizersnee. De eerste paar dagen verloor ik aardig wat stolsels en daarna bleef heet bij vloeien. De ene dag meer dan de andere dag en het was ook een beetje bruinig bloed (oud bloed ofzo). Vorige week heb ik nog een stolsel verloren maar dit bleef dus bij eentje. Nu vloei ik weer wat helderder (is dat een woord??? whahaha) rood/licht roze bloed en soms zitten er een soort gelei-achtige propjes bij... Moet zeggen dat ik wel een beetje menstruatie-achtige krampjes heb ik mijn buik maar dit kan ook gewoon van mijn wond komen... Ik had vroeger altijd heel erg last van mijn menstruatie (buikpijn, hoofdpijn en rugpijn) en toen ik aan een zwaardere pil ben begonnen heb ik hier geen last meer van gehad. Vandaar dat ik nu niet weet of die lichte buikpijn nou van mijn menstruatie kan komen of van de wond.

Ik vind het nou gewoon zo moeilijk te herkennen... Wie heeft er ervaring?

Alvast dank!!!

2. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Geef je bv? Dan is de kans helemaal klein...

geef je geen bv dan is het ook nog wel erg vroeg... Ik denk eerder dat het nog het vloeien is. Dat kan afentoe weer heftiger zijn omdat je weer steeds actiever wordt. Ook na een ks kan je best 6 weken vloeien dus dat is opzich niet vreemd. Het kan ook soms ff een dag weg zijn/lijken om vervolgens toch weer te beginnen. Hoort er gewoon bij.

3. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Helemaal met zeeuwsmeisje eens. Ik ben 8 weken na ks weer met de pil begonnen. Dit om de menstruatie te "regelen". Omdat ik dat persoonlijk fijner vond.

4. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier was het vloeien na 4 weken 'over' en na een week weer ongeveer een weekje lang. Daarna pas met 5 maanden weer dus dat hoorde gewoon bij het vloeien. In principe kun je er denk ik wel van uitgaan dat het bloeden in de eerste 6 weken nog het vloeien is.
    Hier hele lichte krampjes als ik ongesteld word, maar had er voor de zwangerschap ook altijd erg last van en nu praktisch niet.
    Alleen een druk gevoel op m'n onderkant wat ik voor die tijd niet had.

Deel Deze Pagina