Vroeger; elk weekend stappen, de dag erop uitslapen tot een uur of 1,uitgebreid samen douchen, flink brunchen ergens in de stad, daarna zonnen op t strand, laat op t terras neerstrijken, en lekker het weekend afsluiten met een weekendborrel. Nu; 8.00 in t weekend al buiten spelen met een krentenbol in de hand, smiddags lekker uitgebreid aan tafel stokbroodjes eten. (vers afgebakken) na t middagslaapje van Beer naar de beestjes lopen, of een speeltuin. Om 17.00 thuis lekker frietjes bakken, kind onder de douche, en dan om 20.00 op de bank neerploffen, en de tv aanzetten. En eerlijk, het tweede gedeelte geeft je veel meer energie, en een gelukkiger gevoel dan het eerste stukje. Oh ja, koopwoning, werken beide (ik minimaal) geen huisdieren, jongen en meisje gekregen, allebei een auto. Mijn man is 30, en ik 26, dus voor onze leeftijd zijn we stervens saai en burgerlijk denk ik....
Ben niet getrouwd maar de rest ervaar ik ook zo Ben vreselijk burgerlijk haha maar ik ben zo veel gelukkiger!
Ik heb nooit van uit gaan gehouden. Wij doen echt waar we zin in hebben. Eten of slapen niet echt op vaste tijden. Gewoon wanneer weer trek hebben of moe zijn. Geen vaste dagen waarop we wat eten, kijken per dag in het weekend waar we zin in hebben om te doen. Met de gehele zomer gaan we lekker met onze dochter in de avond zo een ijsje halen of zo. Neuh.. Weet niet of het burgerlijk is, we doen gewoon waar we ons goed bij voelen
Zo ontzettend burgerlijk... Wij eten altijd rond 6 uur, in het weekend eten we ongezond want dan 'mag' het. Stappen heb ik al heel lang niet meer gedaan (ook door mijn zwangerschap) en ik geniet het meest van een avondje op de bank een goede film of series kijken met mijn liefje.
'Vroegah' ging ik elk weekend stappen, rond de feestdagen was het helemaal feest. Met vrienden op vakantie naar Ameland, daar hele dagen aan de 'zuip' (ben maar 1x in m'n leven dronken geweest hoor ). We gingen ook overal en nergens heen qua uitgaansleven. Daarna uitgebreid uitslapen uiteraard en dan weer hangen bij vrienden of naar de paarden. Was een grote hobby van me, nog steeds maar dan passief. Nu: getrouwd, 2 kinderen, 1 auto, man fulltime aan de slag, ik parttime. Uitgaan is voor mij nu lekker uit eten gaan. Heel af en toe gaan we naar 'speciale' feesten, bijvoorbeeld de 90's XXL. Verder heel burgerlijk besteden we voornamelijk al onze tijd in ons gezin, and I love it