Vorige week heb ik een ketting via het internet besteld. Ik wilde deze graag vóór de kerst in huis hebben en kon dus de optie aanklikken dat hij nog voor de kerst werd verstuurd maar ik moest wel extra betalen hiervoor. Nu kreeg ik in het weekend een mailtje dat hij was verzonden en dus via UPS het pakketje kon traceren. Nu had ik vandaag dus nog niets gehad, en kijk op de site en staat bij de status 'uitzondering'... dus ik klik er op staat er; "Slechte weersomstandigheden'. Heel leuk en aardig allemaal, en snap het ook wel, maar kan ik hierover bellen? Of zeggen jullie, nou wacht maar even af?? Heb er tenslotte wel extra voor betaald.
het is van het bedrijf wel overmacht, maar ik zou toch iets laten weten, want als zij fair zijn geven ze je dat extra geld terug.
Lees even goed de algemene voorwaarde door, misschien kun je daaruit halen wat je rechten zijn. Tis idd nog 2 dagen dus wie weet is het nog wel op tijd, morgen maar ff weer ups checken.
Ik zou het nog even afwachten maar mocht het zo zijn dat je hem niet voor kerst hebt zou ik wel even bellen. Wel of geen slechte weersomstandigheden, je hebt er wel extra voor betaald!
Inderdaad nog 2 dagen te gaan. Als het niet voor de kerst wordt bezorgd, dan mandag even contact opnemen en vragen of jullie dit kunnen oplossen door een tegemoetkoming in de kosten o.i.d. omdat je inderdaad er extra voor heb betaald, maar aan de andere kant hebben zij het weer niet in de hand. Dus misschien dat jullie elkaar tegemoet kunnen komen daarin. Ik zou niet stressen ofzo, eerst nog twee daagjes wachten. Is het er dan nog niet, dan jammer, maar niets aan te doen. Ik zit zelf ook op een bestelling voor onder de boom te wachten, ik hoop dat het nog aankomt, anders pech en de week erna.