Hoe cadeauwens duidelijk maken aan bezoek?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ikkemijik, 25 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kusjes1986

kusjes1986 Bekend lid

24 jan 2015
    830
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nogmaals wat jij met je centen doet moet je helemaal zelf weten. Maar om nou zo ondankbaar over te komen en boos te worden op je vriendinnen omdat ze je geen geld willen geven als kraamcadeau. Als je dit al weet vraag ik mij af waarom je dan alsnog die 50 euro er niet bij had gelegd als je die shoot zo vreselijk belangrijk vind. Als ik iets heel graag wil en het niet kan betalen dan zou ik dat soort aankopen niet doen maar dat geld erbij leggen en mijn vriendinnen dankbaar zijn dat ze mijn vriendinnen zijn ondanks dat ze geen geld bij de shoot willen leggen. En als je net zo praat als dat je schrijft zal ik mij kapot schamen tegenover mijn vriendinnen.

2. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.039
    3.864
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ik vermoed dat je het inmiddels wel gehad hebt met dit topic.

Je kunt als TS beheer vragen het topic op slot te gooien.

3. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Dit begint hier wel erg kattig te worden... De reacties van sommige dames kan ik bijna niet geloven. Al een geluk dat TS blijkbaar een heel rustige dame is en niet al te veel in gaat op de belachelijke commentaren van sommigen...

4. hoop28

hoop28 Fanatiek lid

29 apr 2015
    1.247
    550
    113
    Vrouw
    Wauw, ik zie dat de hormonsters hoog oplopen. Je kunt inderdaad geen waardeoordeel aan iemand kleven op basis van een paar woorden.

Over die 2 BH's.. Misschien heeft ze wel scoliose, grote tetters of iets anders wat goede BH's nodig maakt. Fijn dat je zo'n goed dealtje hebt kunnen maken.

Ik verander mijn eerder gegeven mening niet, je kunt niet iets van mensen eisen. Maar dat de reactie van de vriendinnen in kwestie kwetsend zijn.. Ja, kan ik me best wat bij voorstellen. Je kijkt ergens al een lange tijd naar uit. Men vraagt wat je wilt en vervolgens mag je eigenlijk alles vragen behalve wat je heel graag wilt. Grappig om te lezen dat het in België zo anders gaat. Ik ga ook gewoon een cadeautip in het kaartje zetten hoor. Gewoon een leuke site waar mensen ideetjes kunnen opdoen. Mensen die ons goed kennen zullen dat niet als beledigend ervaren maar het juist leuk vinden.

Deel Deze Pagina