Hoi, ik ben momenteel ongeveer 5 weken zwanger, nou kreeg ik deze nacht enorme helse pijn in men buik. Ik lag 15 tot 30 minuten in elkaar gedoken als een garnaal. Ik heb dan geprobeerd om naar toilet te gaan maar dit was moeilijk door de pijn. Zelfs men haar was doorweekt... Ik was echt in paniek, hoewel ik gelukkig geen bloedingen heb gehad. Na ongeveer een half uur is het stilaan gestopt.. Ik heb wel wat last van constipatie de laatste weken, hoewel de pijn eerder nog niet zo erg is geweest. Nou is men vraag, heeft iemand hier ervaring mee? Het is namelijk nog wat te vroeg voor me om op echo al iets te kunnen zien. Alvast bedankt voor de reacties! Liefs
Heb je vk gebeld? Dit lees ik wel eens voorbij komen met een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, maar weet niet of de pijn dan ook weer stopt of aanhoudt. Zou sowieso bellen!
Bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zou de pijn moeten aanhouden want men schoonzus heeft dit enkele maanden geleden meegemaakt. Ik denk dat ik het nog even aanzie, de pijn is nu verdwenen. Enkel men borsten doen pijn met een blauwe ader erop, maar dat is normaal. Ik heb ook begin augustus een operatie aan men baarmoederhals gehad om kwaadaardige cellen te laten verwijderen. Daardoor is men baarmoeder misschien extra gevoelig. Als de pijn opnieuw begint ga ik zeker de vk bellen voor een onderzoek! bedankt voor jullie reactie!
Ach oei, dat wist ik niet... had je dan enkele andere verschijnselen? Hoe heb je dan gemerkt dat je een bbz had?
Ik kan je alleen maar aanraden om je gevoel te volgen Als je denkt dat het constipatie was dan is dat een goede mogelijkheid. Mocht je twijfelen dan kun je beter even bellen voor de zekerheid.
Ik zou hierover niet zelf gaan 'doktoren' maar gewoon even bellen. Het klinkt namelijk niet echt goed.
Ik had aan het begin ook bizar veel pijn snachts aan mn buik...het voelde als menstruatie krampen...ik weer niet of jij daar ook last van heb, want dat blijkt normaal te zijn...das je baarmoeder die groeit...ik lag daarvan ook helemaal dubbelgevouwen van de pijn...en overdag was het weer weg.wat bij mij goed hielp was slapen met een warme kruik tegen mijn buik, hierdoor had ik geen klachten en kon ik lekker doorslapen.
Lovelie: Het voelde wel zoals men menstruatie normaal zou aanvoelen maar gewoon nog veel heviger; men menstruatie was ook altijd al hevig, dit was echter nog erger.. Ik lag ook echt dubbelgevouwen vannacht... de nachten ervoor waren ook wel pijnlijk maar wel veel minder. Overdag is het ook altijd beter. De zwangerschapskwalen zijn ook nog maar net een week begonnen dus het kan dus best wel eens zijn wat je zegt. Ik heb een pittenkussen om op te warmen in de magnetron. Dat ga ik eens proberen bedankt voor de tip! Anneliesje, keke: Ik ga men gevoel dan wat volgen daarin ik maak me altijd al snel druk dus ik ga dit keer eens proberen rustig te blijven en niet voorbarig te panikeren. Bedankt allemaal! x
Ik had de verloskundige toen gebeld en die zei dat et heel normaal was...paracetamol mocht ik daarvoor innemen evt...maar een kruik werkte prima bij mij...Dus liever geen pillen in mn lijf als et niet hoeft....ga gewoon lekker met dat pittenkussen tegen je buik aan slapen en als het idd hetzelfde als bij mij is...moet dat gaan werken...ik had er nml overdag ook minder tot geen last van...blijkt dat je baarmoeder lekker denkt te gaan groeien als je in rust bent en dat is dus snachts...heb er echter gelukkig maar een weekje last van gehad
Hee hallo, ik heb er ook last van. Zit nu sinds een aantal dagen Aan de roosvicee laxo en heb in ieder geval weer dagelijks ontlasting (wat hiervoor om de 3 a 4 dagen met moeite was) Misschien een idee? Vk vertelde mij dat buitenbaarmoederlijk samen gaat met bloedverloes dus denk dat het bij jou ook echt je darmen zijn