Heeft iemand hier iets geverfd (bij voorkeur een muur) in de kleur lime white van painting the past? Op het staaltje vind ik het mooi en passen, maar ja dat is maar 2 cm2 . En ik kan er op internet/ pinterest ook geen goede voorbeelden van vinden, waarbij het in een interieur is gebruikt. Dus graag zie ik foto's, mocht iemand het hier thuis gebruikt hebben!
Painting the past heeft proefpotjes. Dan kun je een stukje muur verven en bekijken of het je bevalt. Je kunt nu wel aan anderen vragen hoe de kleur er uit ziet, maar dat is echt afhankelijk van de lichtinval, de kleur van de vloer, etc. In mijn kamer heb ik een lange muur geverfd. In de keuken lijkt diezelfde kleur toch echt anders dan in de woonkamer
Het probleem is dat ik de kleur moet uitzoeken voor de stukadoor voor in ons nieuwe huis straks. Dus hoe het precies op de desbetreffende muur eruit komt te zien, is sowieso een beetje een verrassing (heb de sleutel nog niet). Ik hoopte zo op meer impressies dan die ik nu hen. Een proefpotje is eventueel de volgende stap inderdaad. Maar ik heb ook al geld uitgegeven aan allerlei staaltjes, dus ik wil niet aan de gang blijven
Dit! Ik had een staaltje waar ik echt verliefd op was. Proefpotje gekocht en achter een schilderij geverft......... wat een vreselijke kleur
Ai, dan wordt het wel wat lastiger ja. Ik zou er toch 5 euro voor een proefpotje tegenaan gooien. Ik gebruik het proefpotje ook om kleine beschadigingen aan te stippen, ideaal! Kun je niet zodra je de sleutel krijgt wat proberen? Dan kan de stukadoor daarna aan de slag en heb jij de tijd om de verf te kopen aangezien het stucwerk toch eerst goed moet drogen voordat je gaat schilderen.
7,95 voor een potje exclusief verzenden. Ga ik toch maar doen dan (niet heel hardop thuis zeggen ), want met dit ieniminie staaltje en zonder impressie foto's is het een te groot risico. Hopelijk is dit DE kleur dan eindelijk (@Sidmick; balen is dat!), want anders blijf ik bezig. Ik vind het sowieso spannend, want de stukadoor gaat de spachtelputz in kleur doen (hij begint ivm de tijd een dag na de sleuteloverdracht). Hij mengt het dus zelf/laat het mengen. Hij heeft een aantal merken opgegeven, waarvan we kleuren konden uitzoeken. Tja het blijft de vraag of het exact dezelfde kleur wordt dan (hij zegt van wel). Een klein verschil in mengen, kan op de muur natuurlijk een totaal ander effect hebben! Spannend dus.
mengkleuren begin ik niet meer aan. ik heb in de woonkamer kleur op de muur wat geen zwart, wit of grijs is en wilde een andere tint. op het staaltje een mooie zachte kleur uitgezocht. ml smeert het er op en droogt het behoorlijk fel op dus niet echt wat ik ervan gedacht had. jaren geleden ook met een tint bruin gehad. op het staaltje een lichte tint irl roze