Pampers alweer duurder...

Discussion in 'De lounge' started by Fairy Tale, Apr 25, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Weer een trucje van de luiermaffia, alle verpakkingen weer eens gewijzigd in hoeveelheid. En je raad het al, weer duurder. Van 11,49 voor 34 stuks naar 11,19 voor 28 stuks. Da's omgerekend 13,58 voor 34 stuks. Weer 2 euro er bovenop dus. Voor mij nu echt geen Pampers meer.

2. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ik was er bij de eerste verhoging er al vanaf gestapt. Niet normaal gewoon :(

3. momfertje

momfertje Bekend lid

Jul 8, 2011
    779
    0
    0
    leidinggevende kinderopvang
    Zuid Holland
    Ik zeg Lidl luiers :) ik wil niets anders meer!

4. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Pff vind het sowieso belachelijke prijzen... Maar ja vind het ook vervelende luiers hihi ;) wij hebben nu voor 100 euro ingekocht bij de etos haha 6 pakken doekjes voor 10 euro en een gratis pak luiers! Dus 60 pakjes doekjes en 10 pakken luiers voor 100 euro!

5. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Ik koop tegenwoordig meestal Kruidvat maar had nog een volle Etos spaarkaart. Heb dus niet de volle mep betaald maar dat ga ik zeker ook niet doen. Ik heb nu diverse merken geprobeerd maar ik vind Pampers wel altijd veel zachter dan de rest.

6. Liefebeesje

Liefebeesje Niet meer actief

En daarom ben ik een tijd terug al grotendeels overgestapt op de luiers van het Kruidvat.
    Paar weken terug nog wel een leuke aanbieding bij de AH gehad van Pampers icm de LIHL bonnen.

7. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ik vind de prijzen van de pampers echt belachelijk duur!
    Stond gister bij de kruidvat te vergelijken, 2 pak pampers 58 stuks voor 29,99.( actie )

1 pak kruidvat luiers 58 stuks, ( zonder korting ) voor 10,99.
    Nou dan is de keuze snel gemaakt dacht ik zo.

Vind de kruidvat luiers echt geweldig!!! En het worden niet van die vieze sompige papluiers als de pampers.

8. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,230
    6,091
    113
    Ja ik ben er gelukkig bijna vanaf, als dochter tenminste een beetje gaat meewerken ;). Maar het loopt inderdaad de spuigaten uit.

Helaas is het de enige luier die niet doorlekt s nachts..
    Overdag wissel ik ze wel af met die van de Aldi, die zitten ook nog wel ok.
    Etos en kruitvat vind ik 3 keer niks..

9. momfertje

momfertje Bekend lid

Jul 8, 2011
    779
    0
    0
    leidinggevende kinderopvang
    Zuid Holland
    Aldi luiers schijnen op pampers te kijken qua zachtheid heb ik mij laten vertellen.

10. stampertje

stampertje Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    3,086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Niet normaal meer zeg ik ben blij dat ik ze alleen nog maar voor de jongste voor de nacht nodig heb en dat hij nog maatje 3 past zitten er meer in een pak 😄

11. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

Nov 21, 2009
    3,619
    0
    36
    .
    Nederland
    Tja als je kind alleen tegen Pampers kan, dan maakt het niet uit wat het kost. ;) Gewoon goed op de aanbiedingen letten en dan inslaan. Tis niet anders, kinderen kosten nou eenmaal veel geld. ;)

12. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,230
    6,091
    113
    Juist wel ;) Je zou maar van een bijstandsuitkering moeten rondkomen en dan een kindje hebben wat alleen tegen pampers kan. Ben je mooi klaar mee.
    :)

13. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Ik had een bericht op hun Facebook gezet erover. Dit is de reactie. Maar minder n een pak, dan zijn ze toch nog steeds duurder? ;)

14. Damay77

Damay77 VIP lid

Apr 18, 2010
    13,734
    7,501
    113
    Female
    Zo:$
    Ben ik even blij dat mn dametje het prima doet met kruidvatluiers. 96 stuks voor 13,89 euro.

15. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Pampers zacht?? Laat me niet lachen. Ik heb maat 2 gehad en ze vooelen aan de binnenkant bovenaan de randen erg ruw. Lijkt mij niet lekker voor het huidje.
    ik vind het voor die prijs echt slechte kwaliteit :(

16. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Wat een criminelen. En vooral dat antwoord van pampers. Dat is misleiding!

17. p1982

p1982 Niet meer actief

daarom overgestapt naar kruidvat

18. Spoiled

Spoiled Niet meer actief

Hier ook kruidvat!

19. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

Nov 21, 2009
    3,619
    0
    36
    .
    Nederland
    Nee sorry, mijn zoontje komt helemaal open te liggen tussen oa zijn beentjes bij andere merk luiers. Bepanthen werkt enigszins a 12,-- een tube en dan heb ik het er nog niet over dat het pijn doen bij hem. Als je dat tegen elkaar afweegt, tja dan maakt het mij niet uit als het wat duurder word. Ik heb weinig andere keuze... ;) Of ik nou een bijstandsuitkering heb of niet... Bespaar nu in ieder geval de Bepanthen, want die heb ik bij Pampers nooit nodig. ;) Maar goed meningen verschillen. :)

20. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

Nov 9, 2009
    2,144
    0
    0
    NULL
    Hier zijn pampers echt de enige die snachts niet doorlekken... Ik gebruik nu overdag kruitvat luiers en snachts pampers, anders wordt t echt een dure hobby :) Moet zeggen dat ik pampers wel fijner vind

Share This Page