Weer een trucje van de luiermaffia, alle verpakkingen weer eens gewijzigd in hoeveelheid. En je raad het al, weer duurder. Van 11,49 voor 34 stuks naar 11,19 voor 28 stuks. Da's omgerekend 13,58 voor 34 stuks. Weer 2 euro er bovenop dus. Voor mij nu echt geen Pampers meer.
Pff vind het sowieso belachelijke prijzen... Maar ja vind het ook vervelende luiers hihi wij hebben nu voor 100 euro ingekocht bij de etos haha 6 pakken doekjes voor 10 euro en een gratis pak luiers! Dus 60 pakjes doekjes en 10 pakken luiers voor 100 euro!
Ik koop tegenwoordig meestal Kruidvat maar had nog een volle Etos spaarkaart. Heb dus niet de volle mep betaald maar dat ga ik zeker ook niet doen. Ik heb nu diverse merken geprobeerd maar ik vind Pampers wel altijd veel zachter dan de rest.
En daarom ben ik een tijd terug al grotendeels overgestapt op de luiers van het Kruidvat. Paar weken terug nog wel een leuke aanbieding bij de AH gehad van Pampers icm de LIHL bonnen.
Ik vind de prijzen van de pampers echt belachelijk duur! Stond gister bij de kruidvat te vergelijken, 2 pak pampers 58 stuks voor 29,99.( actie ) 1 pak kruidvat luiers 58 stuks, ( zonder korting ) voor 10,99. Nou dan is de keuze snel gemaakt dacht ik zo. Vind de kruidvat luiers echt geweldig!!! En het worden niet van die vieze sompige papluiers als de pampers.
Ja ik ben er gelukkig bijna vanaf, als dochter tenminste een beetje gaat meewerken . Maar het loopt inderdaad de spuigaten uit. Helaas is het de enige luier die niet doorlekt s nachts.. Overdag wissel ik ze wel af met die van de Aldi, die zitten ook nog wel ok. Etos en kruitvat vind ik 3 keer niks..
Niet normaal meer zeg ik ben blij dat ik ze alleen nog maar voor de jongste voor de nacht nodig heb en dat hij nog maatje 3 past zitten er meer in een pak 😄
Tja als je kind alleen tegen Pampers kan, dan maakt het niet uit wat het kost. Gewoon goed op de aanbiedingen letten en dan inslaan. Tis niet anders, kinderen kosten nou eenmaal veel geld.
Juist wel Je zou maar van een bijstandsuitkering moeten rondkomen en dan een kindje hebben wat alleen tegen pampers kan. Ben je mooi klaar mee.
Ik had een bericht op hun Facebook gezet erover. Dit is de reactie. Maar minder n een pak, dan zijn ze toch nog steeds duurder?
Pampers zacht?? Laat me niet lachen. Ik heb maat 2 gehad en ze vooelen aan de binnenkant bovenaan de randen erg ruw. Lijkt mij niet lekker voor het huidje. ik vind het voor die prijs echt slechte kwaliteit
Nee sorry, mijn zoontje komt helemaal open te liggen tussen oa zijn beentjes bij andere merk luiers. Bepanthen werkt enigszins a 12,-- een tube en dan heb ik het er nog niet over dat het pijn doen bij hem. Als je dat tegen elkaar afweegt, tja dan maakt het mij niet uit als het wat duurder word. Ik heb weinig andere keuze... Of ik nou een bijstandsuitkering heb of niet... Bespaar nu in ieder geval de Bepanthen, want die heb ik bij Pampers nooit nodig. Maar goed meningen verschillen.
Hier zijn pampers echt de enige die snachts niet doorlekken... Ik gebruik nu overdag kruitvat luiers en snachts pampers, anders wordt t echt een dure hobby Moet zeggen dat ik pampers wel fijner vind