bedankt allemaal! beige/crème erbij is idd een goed idee, heb nog pumps in die kleur. Die "bolero" van Steps is mooi! Oja, bij mij valt het jurkje inderdaad langer. Ik heb erg korte benen (ofwel heeft het model op de foto erg lange benen ). De meeste jurkjes zijn te lang bij mij, maar dit valt net goed, een klein stukje boven mijn knie.
Creme of blauw kleur colbertje met creme of blauwe pumps. Maar als het lekker warm weer is, zijn open schoenen met hak , samen met gelakte teennagels ook erg mooi.
Wat zijn jullie degelijk... Ja hij is kort maar als je zelf korte benen hebt zal het wel mee vallen. Bij mij zou ie veel te kort vallen denk ik. Ik draag ook vaak kort hoor maar niet zo kort dat het aso is zeg maar. Maar als ik zie wat er bij ons op bruiloften gedragen wordt dan zou het geen probleem zijn wat lengte betreft met jouw jurkje. Hier dragen er veel erg kort, zelfs zo kort dat ik wel eens denk "phoe je had beter geen rok/jurk aan kunnen trekken want je ziet zowat alles." Ik vind dat zelf ook niet zo gepast op een bruiloft maar je hebt er meerdere tussen die het wel doen. Maaaaaar.. het is een mooi jurkje! Ik zou het combineren met idd een kort jasje of een wat chiquere bolero. (dus niet zo'n flodder ding) Je kan er verschillende kleuren bij dragen als je de kleur van de schoenen er maar mee combineert.