Je hebt ook pumps met een laag blokhakje. Laatst bij Manfield, ik dacht anti Stress pumps. Die lopen een stuk lekkerder. Enne slippers in je tas/auto. Dan kan je altijd nog laat in de avond van schoenen veranderen.
Ik verbaas me serieus dat niemand zulke schoenen kent voor vrouwen! Ze zijn al best een poos in het modebeeld te vinden hoor! Heb je nog meer opties? Ik vind het jurkje ook net wat kort. Voor een bruiloft vind ik een hak ook wat chiquer maar je moet er wel op kunnen lopen.
Vandaag toevallig geslaagd. 2 opties zelfs, dus komt vast goed En nee..het rokje uit t voorbeeld is het niet geworden.. Topic kan dus dicht.
Modebeeld... nou het shoptopic hier is ook niet bepaald het boegbeeld voor de mode op het moment. Op een paar leden na. De rest is vrij braaf en basic als je het mij vraagt.... Leuk rokje! Maria Tailor had laatst zoiets aan. De schoenen kunnen er prima onder, maar ik zou voor een andere kleur gaan
Wilde toch nog even zeggen dat ik de schoenen echt helemaal geweldig vind, zeker voor een bruiloft ook! Dat iedereen het mannen schoenen vind vind ik juist heel gek, deze zijn er al heel lang voor vrouwen!!!
Ik heb zulke schoenen in zwarte lak en draag ze gerust onder een koker rok of een jurkje met een dunne panty, krijg er vaak complimenten over dat het leuk staat.
Gezien de kortzichtigheid van een aantal mensen en het niet goed lezen vd posts, maar alleen direct afbranden van een normale vraag zonder de werkelijk gestelde vraag te beantwoorden, ben ik maar gewoon naar de winkel gegaan en gevraagd om advies! Mooi is een mening, dat voorop gesteld! Maar een beetje minder bot kan ook. Wat betreft de schoenen, ik heb 2 van die soort. Kan heel goed onder een jurk/rokje en onder een jeans of andere broek, mits de combi klopt. Zeker wel hip en ik krijg er vaak leuke reacties over! Een keer wat anders dan een saaie zwarte pump
Links is een leren rokje tot knie. Shirtje erop weet ik nog niet helemaal zeker. Rechts is tot net over de knie. Nu nog de schoenen en verdere aankleding!
Ik vind het rokje echt superleuk! Ik zou hem alsnog kopen voor een andere keer en tja schoenen zie ik inderdaad heel vaak, maar zonde als de kleur niet helemaal bij de kleding past. Vind ik dan persoonlijk in dit geval. Maar fijn dat je bent geslaagd.
Leuk!! Onder het leren rokje zou ik voor een gewone dag ook grijze mustang veterboots leuk vinden . Voor de bruiloft. Zou antraciet/ grijs gemêleerd ook erg leuk zijn en dan zou een veterschoen wat mij betreft prima kunnen wel de wat sierlijke variant zeg maar. Of een lage zwarte instapper met mini hak. https://www.wehkamp.nl/Winkelen/KenmerkAdviseurArtikel.aspx?CC=C21&SC=DOE&KAC=DNK&artikelNummer=710117&MaatCode=3600&BC=GOA&BAC=ALG&cm_mmc_o=7BBTkwCjC-kTwFwwECVyBpAgfkblfbETzplCjCewfwy_BBfCKzFwlCCjCoxIvivvI&utm_source=google&utm_medium=cpc&scid=scplp867101173600&sc_intid=867101173600&cm_mmca1=12913-AGI-23712232262-ASI-168205329902-867101173600&gclid=Cj0KCQjw09zOBRCqARIsAH8XF1Z-G-WzQN_ngMH6Tg1Ln3fIWNO6WNj0I0q3RnrXsLHq03UbY3eKfnoaAoeSEALw_wcB&gclsrc=aw.ds&dclid=CLumybiE3NYCFQG8dwodhsMPxw Zoiets zou ik ook leuk vinden eronder en dan de bovenkant van de schoen wat los zeg maar.
Heb m gekocht. Idd moet wel bij de rest passen. Vandaar nog even door zoeken. Voor de bruiloft doe ik de jurk aan.
Super mooie jurk voor de bruiloft.! Rokje ook heel tof.! Ik zou willen dat ik lange slanke benen had, dan zou ik het zeker dragen, gewoon lekker met all stars ofzo