Hoe combineer je alles?

Discussie in 'De lounge' gestart door Anno1982, 19 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjak

sjak Niet meer actief

#41 sjak, 22 feb 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 feb 2014
    Ik werk ook in het onderwijs (voortgezet). Ik werk vier dagen 1 dag kinderdagverblijf, 1dag oma 1, 1 dag oma 2 en een papadag. Daarnaast zijn alle oma's en opa's welkom wanneer ze willen. Ze hieven geen vaste afspreken te maken. Op zaterdag en zondag doen wij vaak gezinsdingentjes. Zijn we thuis zijn ze welkom, hebben we trek in koffie gaan we daar langs ;) ik doe niet zo moeilijk of geforceerd. (Niet dat ik dat van jou vindt hoor, ik maak me er niet zo druk om :))
    Voorbereiden en nakijken doe ik zoveel mogelijk op school, schoonmaken als dochter op bed ligt. Ik heb nou nooit het idee dat ik te weinig tijd heb...

2. Anno1982

Anno1982 Lid

9 dec 2013
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, zo doe ik het nu ook wel! Ik probeer zo veel mogelijk werk al te doen op school. Ben ik thuis en heb nog wat te doen, doe ik het vaak als zoontje gaan slapen is. Kuisen en zo doe ik wanneer ik thuis ben en meneertje doet een middagdutje. En ook de zondag is onze 'gezindsdag'. :):):)

Wij houden ook helemaal niet van dat geforceerd gedoe. Met mijn schoonouders loopt dat ook heel lekker. We zien elkaar als het past, altijd gezellig.

Met mijn ouders is het altijd geforceerd, MOETEN is daar het sleutelwoord! "We hebben 'X' nog maar een keer gezien deze week, dus moeten we hem vandaag nog eens zien!". En dan begin ik me er wel druk in te maken. Ze nemen compleet de spontaniteit weg op die manier. En als hun langskomen al begonnen is met eisen van hun kant, heb je er ook niet veel zin meer in he...

Deel Deze Pagina