Hoi dames, Begin juli zijn wij 7 jaar getrouwd. Door omstandigheden hebben wij ons huwelijk alleen gevierd toen wij een jaar getrouwd waren en daarna helaas nooit meer. Nu zou ik dit jaar heel graag wat willen doen met mijn man maar wat? Op het moment leven wij een beetje langs elkaar heen door drukte. Ik zoek dus iets om dichter bij elkaar te komen. We hebben geen mega budget. Zelf wonen wij in de omgeving van Amsterdam maar vindt het niet erg om iets verder te reizen. Dank alvast voor de tips
Luxe uit eten, nachtje weg is bij ons altijd goed. Ook hebben we samen wat workshops gedaan, onder andere met roofvogels. Die vonden wij erg geslaagd! Of juist samen een wat spannende activiteit, zoals indoor skydiven? Massage workshop? In ieder geval iets om een herinnering samen te maken! Wat zijn jullie hobby’s?
Mijn man is een moeilijke eter dus echt luxe zal niet echt een geslaagd idee zijn helaas. Bij spannende activiteiten houdt mijn man graag zelf controle. Zo is hij gek op motorrijden maar zal hij nooit in een achtbaan stappen We hebben niet echt gezamenlijke hobby's, wel vinden we gamen beide leuk.
Op een bijzondere plek ( strand, duinen, bos bijv) samen picknicken. Foto’s meenemen vanaf dat jullie elkaar hebben leren kennen tot aan nu. Onder het genot van de picknick herinneringen ophalen aan de afgelopen jaren.