Hoi heb even een vraag heb een comode en daar valk onder het blad zitten 3laatjes en daar onder twee deurtjes met een plank in het midden wat doe ik daar in? heb echt geeeen idee!!
Ik heb precies dezelfde soort commode. In de laatjes heb ik: - luiers - rompertjes - hydrofiele luiers Op de plankjes achter de deurtjes: Beddengoed, wikkeldoeken, slaapzakje, extra luiers, aankleedkussenhoezen, kruikenzakken etc Boven op de commode het ik nog een mandje staan met kleien spulletjes, sudocreme, wasspulletjes, speen etc. Voor de leuk nog even 2 foto's
Ik heb de bovenste drie laadjes gevuld met luiers, rompers en hydrofielen. In de kastjes eronder kan je voorraad luiers doen (pakken), voorraad billendoekjes, beddengoed, extra hoezen voor het waskussen, extra hydrofielen, bak met sokjes, mutsjes, schoentjes.. genoeg opties
Wat ik graag in de commode heb zijn: - Luiers, billendoekjes, luierzakjes voor poepluiers. - Spuugdoekjes, hydrofiel doeken, badcape - Rompertjes, sokken, maillots, leggings (bij meisje dan ) Verder is het handig een mandje met verzorgingsspullen te hebben, zoals billenzalf, thermometer (en een zetpil als ze iets ouder zijn) haarlotion etc. In de onderste lade had ik bij mn dochter toen de voorraad met luiers, billendoekjes etc. Nu heb ik voor 2 kindjes 1 commode dus heb ik 1 lade met luiers, 1 lade met sokken, rompers, pyamaas en leggings van mn dochter. 1 lade met rompers, sokken, slofjes en pakjes voor mn zoon.
in de commode heb ik: kleding maat 50 en 56, mutsjes, 1 pak luiers, hydrofiele doeken en washandjes, badcape, aankleedkussenhoes, en spuugdoeken. de rest heb ik in de hang/leg kast. leg erin hoe jij denkt wat handig is, straks als de baby er is ga waarschijnlijk schuiven met de spullen.