Baby-Dump gaat niet mee in prijs Prenatal

Discussion in 'De babyuitzet' started by cizmo, Sep 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cizmo

cizmo Fanatiek lid

Jun 26, 2012
    1,898
    4
    38
    Momenteel krijg je bij Prenatal 20% groeikorting op alles wat je aanschaft als je winkelt op afspraak en boven de € 1.250,00 besteed.

We hebben ook nog een bon voor €300,00 gratis accessoires bij aankoop van de Joolz day kinderwagen.

We hebben vanmorgen Prenatal gebeld of die bon i.c.m. de groeikorting geldt als we een afspraak maken: jawel!

Meteen Baby-Dump gebeld, die gaan er dus niet in mee omdat we geen offerte hebben met productnummers... Dat terwijl op de website van Prenatal en in hun mail staat 20% korting op alles en die kortingsbon voor de kinderwagen heb ik ook zwart op wit.

Blijkbaar wordt dit te goedkoop voor Baby-Dump. Ben niet bepaald tevreden en ga dus lekker naar Prenatal. Ik vind het wel vals van Baby-Dump omdat ze op hun website zeggen: hoe de korting ook genoemd wordt, zij passen de prijs aan. Nou mooi niet dus!

2. MaaikeFerryJari

MaaikeFerryJari Actief lid

Jan 20, 2012
    449
    1
    0
    servicebaliemedewerkster
    Gouda
    Gewoon je bewijs met papiertje meenemen naar de winkel en wedden dat je het wel krijgt!

Succes

3. Saga

Saga Fanatiek lid

Jul 10, 2012
    1,472
    0
    0
    N-Nederland
    Maar waarom het bij de babydump willen halen, als je het ergens anders goedkoper krijgt? Waarom zou je dan gaan heen en weren? Kan je het dan toch gelijk meenemen dan terug naar de babydump gaan en zeggen daar is het goedkoper en dan alsnog voor diezelfde prijs krijgen?

4. Linana

Linana Niet meer actief

Dat dacht ik dus ook :)
    Tenzij je bij babydump een kleur kan krijgen die prenatal niet heeft, maar die kunnen ze vast wel bestellen mocht dit het geval zijn.

Iig succes!

5. Saga

Saga Fanatiek lid

Jul 10, 2012
    1,472
    0
    0
    N-Nederland
    Ja of iets veel duurder hebt gekocht en komt later in de aanbieding.
    Dan zou ik blij zijn met de babydump actie, maar om iets op het moment van de aanbieding zelf te doen snap ik echt niet. Zie het nut niet, alleen vermoeiend voor jezelf, benzine kosten van heen en weer en gebedel. Terwijl je ondertussen al thuis zou zijn als je het gewoon had gekocht bij de prenatal haha.

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

bij prenatal kost de graco sweetpeace €280 en bij babydump €199, dus ook al geeft de prenatal 20% korting, dan nog blijft de babydump goedkoper op veel spullen

babyfoon nu voor €200 gezien bij wehkamp.nl terwijl hij bij babydump €220 is. net gemaild en krijg hem voor €195

maar als je geen specifieke aanbod hebt en ''gewoon'' een mail met: ik krijg alles 20% korting, vind ik logisch dat babydump je geen 20% korting geeft hoor

stel je koopt de graco sweetpeace bij prenatal en betaald €280 ( zo duur is hij daar) en prenatal geeft jou die beloofde 20% korting. dan betaal jij voor die schommelstoel alsnog €224

bij babydump is diezelfde schommelstoel €199 zonder die 20% korting.

logisch toch dat ze je dan alsnog geen 20% korting geven?? zonder prenatal 20% korting is die schommelstoel alsnog goedkoper

als ze 20% korting op die 199 gaan geven zou die schommelstoel ineens €159 kosten, babydump is geen gekke henkie :p

7. SeaShell

als jij duidelijk kan maken dat je bij de prenatal 100% zeker ónder de babydump prijs zit met bijv babyfoon, schommelstoel, kamer, kinderwagen, dan krijg jij 100% zeker de laagste prijs bij babydump

maar niet alleen met het gezegde '' bij prenatal krijg ik 20% korting op alles'' ( want ook al heb je die 20% korting, dan nog kan het ooit duurder uitpakken van bij babydump)

je moet per artikel de prijs hebben die je bij prenatal betaald met die 20% korting, dan gaan hun er zeker onderzitten als je dat laat zien

zo heb ik bijv al een buggy goedkoper, babyfoon, badje, etc, enkel door te mailen met hun waar het elders goedkoper is, met de website link erbij

8. cizmo

cizmo Fanatiek lid

Jun 26, 2012
    1,898
    4
    38
    Nee ik snap dat ze niet op alles nog 20% extra korting doen, maar ik wilde dezelfde producten kopen: de joolz day kinderwagen, paraplu voor daarbij, maxi cosi cabrio fix, en 2 x de easy base of family fix, kinderstoel, etc. dus gewoon dingen die beide winkels hebben.

Ze zitten allebei om de hoek in Utrecht, maar bij Baby-Dump hoefden we dan geen afspraak te maken en ze zouden dus iets onder de prijs van prenatal gaan zitten voor hun website.

Ach die vrouw deed ook vreselijk onaardig aan de telefoon, dus was nogal teleurgesteld omdat ze als je er heen gaat en op hun website je constant lekker maken dat ze altijd goedkoper zijn. Maar ik kan niet bij de prenatal een bon laten maken en het niet meenemen want dan heb ik het weer niet gekocht tijdens de winkelen op afspraak en krijg ik die korting niet.

9. SeaShell

Als je de bon met prijsopgave zou hebben zou Babydump zeker weten onder die prijs gaan zitten, maar ze kunnen je natuurlijk niet op je woord geloven zonder "bewijs"

Hier vorige en deze zwangerschap altijd de laagste prijs garantie van hun gekregen, maar moest dan wel "bewijs" laten zien dat het elders goedkoper was voordat ik het kreeg

Heb daar in totaal honderden euro's mee uitgespaard deze en vorige zwangerschap

10. cizmo

cizmo Fanatiek lid

Jun 26, 2012
    1,898
    4
    38
    Inderdaad Daantje, natuurlijk moet je bewijs hebben, maar die bon van Prenatal kan ik niet laten zien omdat ik alleen die 20% korting krijg als ik daadwerkelijk koop tijdens die afspraak.

Ik kan natuurlijk wel zwart op wit de prijzen van de producten van Prenatal printen vanaf hun webshop, en de mail printen van de 20% korting en de bon voor de gratis accessoires. Dan weten ze dat ik eerlijk ben en het echt krijg. Maar dat willen ze niet... Vind het nog steeds een beetje gek dan.

En ik heb het ook echt over producten die zij beiden verkopen en vraag geen 20% korting als Baby-Dump al goedkoper is, maar alleen of ze dan onder de Prenatal prijs gaan zitten, zoals ze beloven.

11. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    3,530
    0
    0
    Zuid-Holland
    #11 Arual83, Sep 8, 2012
    Last edited: Sep 8, 2012
    Ze gaan in de winkel wel degelijk mee met de joolz aanbieding. Ik heb de voetenzak, adapters maxi-cosi, maxi cosi cabriofix en boodschappennet gekregen bij de joolz!

12. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    3,530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb het alleen over de joolz aanbieding trouwens.

13. cizmo

cizmo Fanatiek lid

Jun 26, 2012
    1,898
    4
    38
    Ja maar, óók nog 20% korting?
    Wij dus wel bij Prenatal!
    Dat allemaal gratis erbij én 20% korting op die € 849,00 dat de Joolz day normaal kost.

14. Stier11

Stier11 Bekend lid

May 26, 2008
    811
    0
    16
    Begeleider van jongeren met gedragsstoornissen
    Huisje Weltevree
    Maar als je wél een offerte hebt met productnummers, dan krijg je wél meer korting bij babydump??
    Dus je spreekt jezelf tegen, babydump gaat wel mee, als je met offerte komt.
    Dan vind ik het niet netjes dat je dit topic opent, in het nadeel van babydump... :(

15. cizmo

cizmo Fanatiek lid

Jun 26, 2012
    1,898
    4
    38
    Zoals ik eerder al zei: Ik kón geen offerte krijgen, want ik kreeg die 20% korting alleen als ik daadwerkelijk kocht tijdens de winkel-afspraak. Dus dan zou ik alles moeten kopen en terugbrengen nadat ik de bon aan Baby-Dump had laten zien. Dat is natuurlijk geen doen.

Ik kon wél vanuit de webshop van Prenatal alle prijzen printen van de producten die beide winkels verkopen, de bon voor de gratis accessoires printen én de mail van de 20% korting. Maar dat was niet genoeg voor Baby-Dump, terwijl ik vind dat ik het dan toch bewezen heb dat ik de producten voor een bepaalde prijs bij Prenatal kon krijgen.

16. SeaShell

Maar daar zeg je het al

Je MOET voor €1250 kopen bij prenatal VOOR die 20% korting

Jij verlangt van Babydump 20% korting op je kinderwagen terwijl jij dan ook niet aan die €1250 voorwaarde komt

Je kan wel mooi de prijzen vd prenatal webshop printen en je mail van 20% korting, maar hoe bewijs je dat je voor €1250 zou kopen bij prenatal?

17. SeaShell

Idd

Als TS gewoon een brief heeft met alle producten die ze wil en die 20% korting erop, dan krijg je het 200% zeker van Babydump ook

Maar prijzen vd website printen + de kortingsmail werkt logisch niet

Je moet bij prenatal ook voor €1250 kopen VOOR je die korting krijgt, en je kan nooit aan Babydump bewijzen dat je ook voor €1250 zou hebben gekocht bij prenatal

Anders zou iedereen met die mail van 20% korting naar de Babydump gaan, ook al was je alleen van plan iets van €800 aan te schaffen ipv €1250 waarvoor je die korting krijgt

18. cizmo

cizmo Fanatiek lid

Jun 26, 2012
    1,898
    4
    38
    Ja hehe, dan zou ik natuurlijk ook al die producten die bij Prenatal € 1.250,00 kosten bij Baby-Dump kopen. Ik wil heus niet alleen Baby-Dump aan de voorwaarden houden en mezelf niet... Ik ben niet achterlijk! Snap heus wel dat dat dan moet, net als bij Prenatal...

19. SeaShell

Ik snap sowieso niet wat de ophef is

20% korting op €1250 = €25

Nou, nou wat een korting

Bij Babydump krijg je bijv een box twv €140 bij je kinderkamer, en nu €50 tankvulling korting wat je bij prenatal niet krijgt, heb je de prenatal korting er al dik uit ;)

En zoals ik zei is bijv de graco sweetpeace €279 bij prenatal en €199 bij Babydump, dat is al een verschil van €80 en zo met meer spullen die bij prenatal stukken duurder zijn

Terwijl je nu op die €1250 net €25 korting krijgt

20. gebakje

gebakje VIP lid

Dec 15, 2010
    5,130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Daantje das een rekenfoutje, 20% is 250 euro.

Share This Page