Naar aanleiding van het "ik snap het niet meer, deel 1,2&3-topic" want ik snap het wel! En ik heb diep respect voor het beheer van zwangerschapspagina! Want... * Ik snap uberhaupt al niet dat je beheerder wilt zijn van deze site als je soms ziet hoe er op ze gereageerd word! * Ze al die topics en berichten en topics en handtekeningen door moeten nemen om te checken op lasterende, respectloze, vreemde berichten of links naar wenbites/blogs etc * Ze altijd maar vriendelijk moeten reageren, ook als ze volledig voor lul worden gezet... Ook als een vraag voor de zoveelste keer word gesteld of voor de zoveelste keer een topic word geopend... * Ze overal uberhaupt een antwoord op geven, waar ik waarschijnlijk allang me mond had gehouden omdat ik diegenen gewoon gigantische zeurpieten vind en ze waarschijnlijk allang van de site geknikkerd had.... * Ze ook nog naar alle priveberichten moeten kijken en oplossingen zoeken! En vervolgens weer het gezijk over jullie heen krijgen... * En nog veeeeeeeel meer! Respect voor jullie, beheer & mods!! Want ondanks al het gezeur van anderen, jullie doen het super!! En dat mag ook wel eens gezegd worden! En nee, in dit topic AUB geen gezeur en discussie want dan mag er gelijk een slotje op!
*proest* Ach, na al dat gezeur werd het toch wel eens tijd voor een "ik snap het wel topic"? Ohja, en ik bedoel heus niet dat het beheer en mods altijd gelijk hebben hoor, helemaal niet want ze maken vast genoeg fouten.. Maar dat doen we allemaal toch? En dan voor elk gesloten topic een protest-topic te openen.. Zeer ergerlijk vind ik! Daarnaast vond ik jou blogs altijd leuk hoor! (of ben ik dan nu ook een slijmbal??)
+1 Ik ben ook tevreden met de Mods En mensen die alleen maar willen zeuren en zeiken moeten maar een eigen forum beginnen...dat gaat heel makkelijk hoor Ga zo door ZP!!
Als beheer is het ook moeilijk om zo nu en dan te shiften, dus ook ik snap het zo nu en dan wel hahaha.... maar goed... Ik ben weer weg...succes met het beheren en ja ze moeten het toch maar vaak doen met giga hormoon bommen mijn man heeft het al zwaar met mij alleen, en hun hebben het met ons allemaal te doen pfff *pak de popcorn en de chips en mijn cafeine/suikerloze cola* en plof rustig op de bank bij mijn man!
Ook hier respect voor de beheerders. Een erg ondankbare en ondergewaardeerde taak. Het is een kunst om een forum zo levendig en gezond te houden. Je kunt nu eenmaal niet iedereen tevreden houden.
'Ik snap het niet deel 1-2-3' wordt gesloten om onderstaande reden: Het forum 'Over deze site' is bedoeld voor mededelingen vanuit het beheer van Zwangerschapspagina.nl en voor vragen, opmerkingen en/of suggesties omtrent het gebruik van Zwangerschapspagina.nl Maar het topic 'ik snap het wel' mag open blijven? Dat snap ik dan weer niet