Hoi dames, Gistermiddag rond 16:00 gingen we bij ons zoontje kijken ,want hij sliep al vanaf 13:00 (opzich niet heel erg!)dacht zal maar even om het hoekje gluren. ik doe de deur open ,ik praat tegen hem en lach ,hij ligt op zijn buik(zo slaapt hij altijd) hij kijkt ons recht in de ogen aan,maar knippert niet met zijn ogen ,reageert niet ,helemaal niks(normaal komt hij gelijk overeind) Ik ben me helemaal wezenloos geschrokken ,mijn partner staat achter mij,ik ren naar me zoontje toe ,wrijf over zijn rug,nog geen reactie,kijk me vriend aan ,we raken in paniek,ik zeg direct bel een dokter....pffffffffff ik had/heb het niet meer.Ik pakte hem op en toen keek hij me(gelukkig!!!!!)een beetje suf aan ,alsof hij nog wakker moest worden!!! Zal hij met zijn ogen open geslapen hebben? iemand ervaring hiermee? We hebben samen een potje zitten janken,mijn handen stopten niet meer met trillen......zo erg geschrokken!! Wilde even mijn verhaal kwijt,de wereld zakte even onder onze voeten weg,hoop dit nooit meer mee te maken! liefs!
mijn broer heeft dat ook gedaan volgens mij vroeger, heel vaak als ik me dat goed herinner. Volgens mij kregen ze daar ok iets voor om op de oogjes te doen dat ze niet uitdroogde. Kan me voorstellen dat je schrikt ik zo denk ik van mn stokje gaan, heb ook een keer een moment gehad dat ik dacht dat mijn baby dood was. Nou daar heb ik nog weken zoniet maanden last van gehad van de adrenaline.
hier slapen beide kids soms met de ogen open... hebben ze van manlief, die doet het regelmatig.... manlief heeft ook vaak genoeg praatjes tegen mij in zijn slaap, we hebben soms een gesprek midden in de nacht....en de volgende dag weet ie het niet meer
Vreselijk is dat om mee te maken ja... 2 weken terug kreeg ik zowat een hartverzakking midden in de Blokker toen mijn dochter zo ontzettend vast sliep in de draagzak. Ze reageerde niet na een aantal pogingen om haar wakker te krijgen, helemaal beweegloos, hoofdje slap. Uiteindelijk, na iets hardhandigere pogingen, werd ze wakker, en kijkt me aan met zo'n blik van "waar maak je je druk om"...
Pfff...hoop niet dat dit maanden gaat duren, lijkt me te heftig hoor! Is dus eigenlijk niks vreemds dat met de ogen open slapen,behalve het op dat moment zelf zien! Dat praten in de slaap is ook erg apart,doet mijn partner weleens en mijn broer deed dat ook altijd! Kan je nagaan hoe diep ze kunnen slapen echt eng soms! En indd ik kreeg ook zo een blik van hallo wat is er ? lig hier lekker te pitten....en dan ziet ie dat we helemaal overstuur zijn och arme jongen hij zal wel gedacht hebben.....