boeken, knutsels, fiets, step, keuken, poppenbedje, kinderwagen, Barbies hebben we reeds in huis.. wat is echt een tip? Voor iets grotere cadeautjes? Een winkeltje misschien? Zag er een bij Hema. Is dat iets? Poppenhuis vab opa en oma misschien? Knikkerbaan misschien of is ze daar snel klaar mee? Verder kom ik niet...
Y zou heel blij geweest zijn met een rekstok in de tuin (misschien komend jaar, als ik een geschikte plek kan creëeren), of anders een schommel of boomhut oid? Dagjes uit met de gever (ook leuk om aan de opa's en oma's en overige familie te vragen, quality time!), abonnement voor zwembad/dierentuin/binnenspeeltuin, museumkaart, theatervoorstelling, nachtje naar hotel etc.. Een CD speler met microfoon? Iets nieuws op haar kamer (groot bed met gaaf dekbedovertrek als ze nog in peuterbedje slaapt bv)?
LEGO Friends Playmobil Hoepel Klossen Bunchems Strijkkralen/waterparels Dagje uit Cd Kinderen voor kinderen/K3 Spellen
Hape knikkerbaan Haba little friends Sylvanian families Bordspellen Playmobil Lego junior Houten treinbaan Waterbaan
My little ponies Verkleedkleren Hier krijgen ze een muziekdoosje en een zilveren kettinkje. Heb ik ook aan mn nichtjes gegeven en dat was precies goed
Mijn dochter krijgt deze morgen: (man zet het winkeltje nu in elkaar! (Ze zou deze eigenlijk vorig jaar met kerst krijgen maar we waren aan het verbouwen destijds waardoor er even geen ruimte was.. pakket ligt al een jaar ingepakt klaar) Bekijk bijlage 601962