hoe cyclus tellen na miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door mamavan1, 8 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavan1

mamavan1 Actief lid

16 jul 2008
    455
    0
    0
    sint-truiden
    hallo,
    ik heb maandag een curtage gehad,en wacht nu op men volgende maandstonden ,voor terug er in te vliegen :) ,maar hoe moet ik nu de cyclus tellen,is dat van de dag van de curtage tot men volgende regels ?

2. bieps

bieps Lid

16 dec 2008
    87
    0
    0
    kapster
    hey mamavan1,

ik ben ondanks mn mken gewoon door blijven tellen op mn menstruatiedgn.
    dat werkt voor mij,mss iets langer-korter,maar ik denk dat je curratage tussendoorkomt en dus niet te maken met je maandelijkse cyclus.

suc6 enmee en sterkte

3. mv77

mv77 Lid

13 aug 2008
    85
    0
    0
    Hoi,

Volgens mijn verloskundige kon ik gaan tellen vanaf de dag dat ik het vruchtje was verloren.
    Was je het vruchtje al voor de curretage verloren en hebben ze je alleen gecurreteerd om je baarmoeder verder schoon te maken of hebben ze ook het vruchtje weggehaald?

4. puckje

puckje Bekend lid

9 jun 2007
    555
    0
    0
    Overijssel
    Ik heb 10 december een curettage gehad en ben dat als dag 1 gaan tellen. Volgens mijn normale cyclus ben ik na 23 dagen op vrijdag 2 januari ongesteld geworden.

5. patty4life

patty4life Actief lid

25 dec 2008
    145
    0
    0
    Hallo,

Ik heb 24-12 curretage gehad. Had afgelopen weekend negatieve test en zou ergens in deze buurt weer eisprong moeten hebben. Helaas zijn mijn ovulatietesten nog steeds negatief!

Vorige miskraam had ik een cyclus van 35 dagen dus eisprong rond dag 21. Kan dus nog komen...

Deel Deze Pagina