op 5januari heb ik een curtage ondergaan ,en sinds juist is mijn ongi aan het doorkomen(klein beetje nog maar),maar hoe moet ik nu tellen om te kijken voor wanneer ik het vruchtbaarste ben ?moet ik tellen van 5januari tem vandaag?ik heb uitgerekend dan zou ik pas midden maart vruchtbaar zijn ,wel lang he
idd. je neemt je curretage dag als dag 1 mijn cyclus duurde precies evenlang als voordat ik zwanger raakte, maar dat is per persoon afhankelijk, het kan iets eerder maar ook wat later
Ik denk zelf dat je het beste kunt tellen vanaf de eerste dag dat je normale mentruatie hebt (licht bloedverlies telt al mee) dus niet na een curritage want je cyclus ligt nogal in de war dan....beste is om de eerst volgende menstruatie af tye wachten en dan weer te tellen.... Vanaf de dag dat je dus licht bloed verliest is het dag 1 Zo heb ik dat ook gedaan na mijn curritage en het werkt.. LIefs Sweettime
nou als je geen "ronde" wil missen zou ik niet wachten tot je eerst je mens. krijgt en dan pas beginnen met tellen. je kan het altijd met de eerst vogende mens. vergelijken. of als je even een break wil, kan je idd. eerst je mens. afwachten. ik heb het gevraagd aan mijn gyn. (ik ben 10 jan. gecurreteerd,)en die zei dat de curretagedag als dag 1 telde en het klopte BIJ MIJ, maar goed ieder persoon is anders natuurlijk, maar heb jij het toen ook aan jou gyn. gevraagd sweettime?
pff ik weet niet of ik kan spreken over ongi,het is nog geen inlegkruisje op en dag,en donkerbruin bloed .pff