Hoe cyclus?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Butterfly26, 2 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Had hier een tijdje geleden een berichtje geplaatst namens een vriendin van mij.
    Die had midden in haar cyclus ( in haar vruchtbare periode ) de pil geslikt.. Stuk of 4 a 5. ( vraag me niet waarom ;) )
    Nu heeft zei een pilbloeding gehad, toen een paar dagen niks, en daarna ineens een veeg roze en wat bruinverlies!
    Kan het zijn dat zij toch haar ei heeft gehad, maar dan later, en dan toch zwanger kan zijn?!
    Ze zegt dat haar borsten wel gegroeit zijn, en ook erge last van haar darmen heeft ..

Liefs !

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Kan best der ei gehad hebben..er worden immers ook meiden door de pil heen zwanger. Ik zou gewoon testen smdan weet je het zeker ipv gokken :)

3. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Vind het op de eerste plaats wel héél vreemd hoe jouw vriendin met haar lichaam omgaat :(

Ik denk wel dat ze een eisprong gehad kan hebben. Niet perse later ofzo maar gewoon zoals 'normaal'. Die 4 a 5 pillen die ze wel heeft geslikt zal haar niet beschermd hebben...daarom zitten er ook 21 in. Als ze denkt zwanger te zijn moet ze een test doen.

4. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Ja het idd ook erg raar ! Ze heeft er ook spijt van mja, dat is altijd achteraf.

Ze heeft gisteren getest maar is negatief. Maar ze heeft een wisselende cyclus zij ze al.
    Dus dat is even afwachten dan..

5. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    [-X Niet meer doen dan vriendin van butterfly ;)

Weet niet wanneer dit zich heeft afgespeeld anders moet ze eventueel over een paar dagen nog een keer testen en anders haar menstruatie afwachten.

6. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Hahaha !
    Ja wij hebben het haar ook al duidelijk gemaakt!

Was deze maand..

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Haha dat is goed van jullie.
    Ik zou dan idd even afwachten op de menstruatie en anders nog een keer een testje doen. Ik denk dat die pilletjes tussendoor niks hebben uitgehaald dus tja, ze kán zwanger zijn.

8. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Nou ze is benieuwd ;)
    Ze zei wel dat ze dácht haar eitje later gehad te hebben, bijna een week.. Dus dan is haar officele NOD pas ergens van de week ofzo..

Bedankt voor de antwoorden !

Liefs butterfly & vriendin.

9. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ben beniewd, laat je even wat weten?

10. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid