Ontpilsymptomen...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door thasista, 2 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thasista

thasista Actief lid

3 sep 2008
    268
    0
    0
    nijmegen
    he meiden!
    jeetje die ontpilsymptomen kunnen je zo op het spreekwoordelijke verkeerde been zetten zeg!
    potverdikkie, ik vraag me af of jullie dat ook zo meemaken...
    ik ben in augustus vorig jar gstopt met de pil.
    eerst eetbuien, de ene keer een tijd kei veel zin in bepaald voedsel, een paar dagen of weken daar helemaal verslafd aan en daarna weer aan ander eten..
    afscheiding enzo...en dat soort kwaaltjes..

nu had ik de laatste weken ineens heel veel jeuk en lang! en last van gevoelige tepels, borsten wat gegroeid, raar gevoel wat ik niet kon plaatsen in mn buik en een soort van kliertjes in mn liezen...puistjes enz

vandaag ongie geworden...
    maar kan het zijn dat je in de ontpillingsfase na een klein half jaar nog steeds nieuwe kwaaltjes krijgt?

xxx sab

2. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @sab: ja dat kan!

althans, ik rook in ronde 10 rare dingen op NOD, bizar of niet! :)
    je lijf kan je echt onwijs foppen....... :s

succes!

3. thasista

thasista Actief lid

3 sep 2008
    268
    0
    0
    nijmegen
    he klingel
    ja maf he...wel weer een doffe domper die ongie vanmorgen!
    maja...ik heb besloten in t weekend geen wijntjes meer te nemen en echt veel minder te gaan roken en mn vriend moet ook voortaan buiten in de schuur gaan roken dan doet ie t ook minder ...
    dus deze ronde hopelijk wel raak en dat t echt zwangerschapssymptomen zijn deze keer :)

hoeveelste ronde zit jij?
    x

4. xxxbeebiexxx

xxxbeebiexxx Actief lid

29 dec 2008
    200
    0
    0
    haha ja ik ook! dacht echt dat ik zwanger was, maar ben gistere tog ongie geworden helaas,! maargoed op na de volgende ronde

5. thasista

thasista Actief lid

3 sep 2008
    268
    0
    0
    nijmegen
    he meis
    psies! de volgende ronde, nieuwe ronde nieuwe kansen nieuwe prijzen hehe
    moet eerlijk zeggen dat ik dus sinds aug de pil niet slik meer, en de eerste maanden hadden mn vriend en ik iets van: we kijken wel wanneer t raak is..hoeft niet a la minute zeg maar
    maar na verloop van tijd : lees NU!..is het dus echt wel een vette teleurstelling om ongi te zijn
    dus tijd om er alles aan te doen om zwanger te worden qua gezond leven!
    helaas waren we in januari beiden een weekje gestopt met roken en dus weer begonnen...grr. erg stom!

maarre ik las in ander topic dat je nu enorm ongesteld bent?!
    ik kan je vertellen dat ik normaliter heel weinig bloed verlies en sinds de laatste maanden wel meer dan toen ik de pil slikte...
    dus zal wel een verband hebben...
    maarre idd wel KL%&^TE voor je om steeds maar naar het toilet te moeten vluchten om te voorkomen dat je doorlekt....niet handig..hopelijk is dit voorlopig je laatste menstruatie :)
    zal voor je duimen!

x

6. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @sab: ronde 12..
    minderen met roken is zeer verstandig, want dat beinvloedt echt de vruchtbaarheid..
    geldt ook voor wijntjes, en dat vind ik dan weer erg moeilijk om daar vanaf te blijven ;)

7. thasista

thasista Actief lid

3 sep 2008
    268
    0
    0
    nijmegen
    he meis
    ronde 12..oh ik hoop echt dat t voor jullie snel raak is!

roken jullie?
    en ja...wijntjes,,,ah zo heerlijk in t weekend s avonds bij de tv of bij t eten!maja..dan maar een alternatief zoeken..denk dat ik voortaan in plaats van de 'druivensap met alcohol' lekker aan versgeperste fruitsapjes ga..ook lekker en gezond..en hopelijk werpt t zijn vruchten af

8. liano

liano Actief lid

8 jan 2009
    120
    0
    0
    ik ben ook in augustus gestopt met de pil.. die kwaaltjes die jij opnoemt, komen me zeer bekend voor! ik moet over 5 dagen testen dus ben benieuwd.. je lijf blijft volgens mij wel veranderen doordat je gestopt bent met de pil. ik denk dus dat het met de ontpillingsfase te maken heeft.
    Ben jij lang aan de pil geweest? Ik namelijk 8 jaar.

Deel Deze Pagina