Hoe dagje pretpark omzeilen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Demino, 8 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Zoiets denk ik eerlijk gezegd ook.
    Dan zal ze beter mss met iemand anders kunnen gaan.

Maar poppetje wat een geweldig nieuws!
    Zo voor de bruiloft en het afvallen heeft geloond!

Hoe voel je je?

2. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Ja het heeft inderdaad geholpen denk ik!

Ik voel me goed, hoor! Ben wel gelijk misselijk hahaha.. Ik was al wel steeds een klein beetje misselijk, maar het viel me niet per se op ofzo. Ik besteedde er verder geen aandacht aan.. Ben in het verleden een paar keer zo misselijk geweest dat ik nog geen eten op tv kon zien, laat staan in het echt.. Toen dacht ik een paar keer dat het misschien wel raak was, maar nu.. NEE!
    Verder gaat het top hoor, nergens last van geloof ik!

3. wolchu

wolchu Bekend lid

6 dec 2011
    918
    2
    18
    denk niet dat ze het erg vind hoor! denk dat ze liever tante word dan een dagje pretpark. zeg dat je je redelijk slecht voelt en doe een ander voorstel bv shoppen of dierentuin. kan de zussendag wel doorgaan alleen niet in pretpark.

4. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Je mag met prille zwangerschap toch wel in een achtbaan, er kan toch niks met vruchtje gebeuren?

5. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Ja, dat is ook zo.. Gaat er ook niet om dat ze het erg zou vinden haha. Zou het alleen sneu voor haar vinden als het niet door kan gaan, omdat ze zich er zo op verheugt.. Kaartjes zijn ook al betaald! Dus zit een beetje te dubben, als ik het nu vertel dan kan ze er al rekening mee houden en iemand anders nog vragen mee te gaan.. Maar moet eerst even kijken wat vriendlief wil natuurlijk ;)

6. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou het tóch vertellen en zeer duidelijk zeggen dat ze het niet verder mag vertellen. Misschien kunnen jullie dan een derde persoon meenemen? Hoeft je zus niet alleen in de attracties en kan jij ook mee. Of anders de kaartjes bv verkopen en samen naar de dierentuin?

7. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Ik weet dat dit niet gaat werken bij haar. Zij is mee geweest naar de bruidswinkel, toen ik een jurk ging kopen.. Ze mocht het absoluut niet doorvertellen, maar tegen haar partner heeft ze haar mond niet kunnen houden! Op zich geen complete ramp, maar ik weet dus al dat ze uit enthousiasme gewoon niks voor zich kan houden. Ze heeft mij zelfs al een paar dingen verteld over mijn eigen vrijgezellenfeest, omdat ze het niet kon laten! :D Typisch mn zus.
    Dat van die kaartjes verkopen en iets anders doen kan ik inderdaad nog wel voorstellen, maar ook dan zal ze willen weten waarom. Ik zou het zelf wel graag willen vertellen, dus misschien hoef ik er niet over te liegen.. ;)

8. Karin76

Karin76 Actief lid

9 aug 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je gaat naar de Efteling? Daar zijn toch niet zo heel veel heftige atracties?
    De python en misschien de houten achtbaan en joris en de draak?
    Vliegende hollander stelt niet heel veel voor...schip ook niet als je in het midden gaat zitten ;) .... Ik zou gewoon gaan en die 2 of 3 skippen. Zeg gewoon dat je beetje last van je hoofd hebt ofzo ;)

9. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Sorry maar je hebt toch met G krachten te maken....
    Ik zou het ook niet doen hoor.

10. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Wij zijn een week na mijn positieve test naar de Efteling geweest met mijn ouders!
    Ik heb me prima vermaakt in het Sprookjesbos, het treintje, Raveleijn etc. Heb wel gezegd dat ik een buikgriepje had, tijd van het jaar enzo :p

Persoonlijk zou ik echt niet in achtbanen gaan. Leuk dat het een vruchtje is en niets zal voelen van de beugels, maar het gaat toch echt om de adrenaline etc.

11. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Nee ik zou naar Walibi gaan! Maar heb het inmiddels aan haar verteld :)

12. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Oo enne vertel wat zei ze en wat is de oplossing?

13. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    We hebben het gisteren aan de ouders en zusjes verteld.. Ouders sokjes gegeven, die waren allemaal blij! En ik had de CB meegenomen, die hield ik achter mijn rug toen ik bij m'n zus binnenkwam.. Ze vroeg of ik een cadeautje had en toen gaf ik haar die test, ze begon gelijk te huilen en te gillen hihi! Ze snapte wel dat we nu beter iets anders kunnen gaan doen, ze heeft de kaartjes te koop gezet :) nu maar kijken voor een ander leuk uitje! :D

14. Karin76

Karin76 Actief lid

9 aug 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh kijk....wat leuk!!! Is ook veel leuker nu want nu kun je op zussendag er heerlijk over kletsen samen :D

15. Ang88

Ang88 Actief lid

24 feb 2014
    182
    0
    16
    Ik werk als spoedeisende hulp verpleegkundige
    NULL
    Ik zou het ook vertellen. Ik had precies hetzelfde probleem. Ik ging met mijn zus op vakantie. Al weken hadden we het over heerlijke cocktails bij het zwembad.. Tsja dat ging natuurlijk ook niet door.. En om 10 dagen te doen alof je niet fit bent ging ook niet echt. Dus ik heb het gewoon verteld :)

16. Fanysha

Fanysha Niet meer actief

Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap!! en tevens gefeliciteerd met je moeilijk besluit :p hihi volgens mij heb je het de afgelopen dagen behoorlijk moeilijk gehad :p Maar gelukkig heb je het kunnen vertellen en wie weet krijg je binnenkort smsjes al: Joehoee... nog maar ... dagen en dan word ik tante! Ook leuk toch :)

17. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Goed gedaan poppetje. Eind goed al goed!

18. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

1 sep 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Hier pas nog lekker naar pretpark geweest. Was geen probleem volgens de verloskundige was toen 13 weken zwanger;)

19. Monique1985

Monique1985 Fanatiek lid

7 okt 2013
    1.472
    113
    63
    Almere
    Ik ben toen ik zwanger was van mijn nu bijna 2 jarige knul in de gekste attracties geweest .. Ik wist op dat moment niet dat ik zwanger was.. Maar heb wel een gezonde knul.. Volgens mij kan het weinig kwaad of ben ik dan de uitzondering met heel veel geluk ? Ik was een week of 5 a 6 toen...

Deel Deze Pagina