Kan je innesteling voelen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lizzy1987, 9 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizzy1987

Lizzy1987 Actief lid

9 apr 2014
    121
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi meiden ik ben hier nieuw..
    We zijn nu ong 2,5 maand aan het klussen alleen had ik vanaf zaterdagmorgen tot gister last van misselijkheid in de ochtend en heel soms een vlaag overdag wou wat eten maar werd nog misselijker van de geur. Nu had ik zaterdag later op de dag steken in me lies/onderbuik. En maandag kwam daar een raar onderbuikgevoel bij geen menstruatiepijn. Mijn nod zou over 1 week en 2 dagen zijn nu is mijn vraag kan het de innesteling geweest zijn?:( Hoor graag jullie mening! Liefs Lizzy

2. unknowable

unknowable Niet meer actief

Innesteling heb ik niets van vernomen. Eisprong daarentegen wel, ineens een steek/kramp in mijn onderbuik. En ja hoor, terugrekenen vanaf de bevallingsdatum is precies dat moment.

3. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    ik heb me eisprong wel gevoeld, en innesteling ook denk ik, maar echt zekerheid durf ik niet te geven daarover

4. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb wel beide keren mijn innesteling gevoeld. Bij de 2e icsi (werd vmk) precies een week na de punctie (dus 'eisprong')
    Bij deze zwangerschap stond ik op dinsdagavond eten te koken (precies een week na mijn eisprong), en ineens voelde ik het, precies zoals toen. En ik dacht nog, dit is raar, dit voelt net zo als toen bij die 2e icsi. En daarna dacht ik, dan was dat toen waarschijnlijk toch iets anders dan de innesteling, want nu voel ik het weer. Dat het echt weer een innesteling was kwam niet in mijn hoofd op, tot ik een week later een positieve test had!

Het deed geen pijn ofzo bij mij, het voelde als steekjes in mijn bm-mond, en duurde beide keren ongeveer 3 kwartier.

5. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    Ik heb bij mijn eerste zwangerschap geen eisprong nog een innesteling gevoeld. Maar bij deze zwangerschap heb ik ze beide wel gevoeld en gezien ;) de innesteling duurde bij mij ongeveer 2 dagen voelde als een zeeeeer lichte menstruatie gepaard met een paar druppels bruin/bloed verlies...maar echt weinig...daarna was ik meteen misselijk...meteen erna getest en de test was licht positief...paar dagen erna was mijn ongesteldheidsdag...vette positieve test! :D

6. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    Buy the way?.. Mijn innesteling was ongeveer 10 dagen na eisprong en 4 à 5 dagen voor ongesteldheidsdag. ( kan er een dag naast zitten maar ongeveer)
    En mijn eisprong voelde aan als paar dagen gevoelige onderbuik/baarmoeder en gevoelige tepels..duurde ongeveer 4 dagen.

7. Lizzy1987

Lizzy1987 Actief lid

9 apr 2014
    121
    0
    0
    Noord-Brabant
    Bedankt voor de reacties! Mijn eisprong was 1 april zag ik ook aan het slijmverlies en zondag 6 kreeg ik steken in me lies meerendeels rechts en dan weer links. Maandagavond waren de steken heftiger en had ik dat rare gevoel in me onderbuik.. Kon het niet plaatsen. Nu heb ik ook last van een zeurend gevoel in me onderrug, en het gevoel alsof me buik strak staat(vol). Heb ook bijna geen trek terwijl ik normaal van alles lekker vind. Ach zal toch af moeten wachten...

8. LCLL

LCLL Bekend lid

14 jan 2010
    845
    0
    0
    NULL
    Hier idd ook de innesteling gevoeld. Achteraf gezien. De hele dag al buikkrampen (alsof ik ongesteld moest worden) en ineens heeeeel duizelig.. paar dagen later testte ik positief.

Deel Deze Pagina