Dames, Na 4 rondes lijkt onze wens uit te komen! Vanmorgen een positieve test. Geen tuurstreepje maar echt een duidelijk licht streepje. Ik kan het bijna niet geloven. Ik was kort ongesteld dus ik zit nog maar op 19 dagen en vandaag dus 8 dpo. Ik zie ook nergens meiden online die zo vroeg positief testten. Iemand hier ervaring mee? Symptomen verder zijn steken en het trekt in mn baarmoeder. Al de hele dag last van brandend maagzuur. Help a girl out Zal toch geen tweeling zijn?
Gefeliciteerd! Ik testte altijd op 9 of 10 dpo positief. Ik begrijp alleen niet wat je bedoelt met ik was kort ongesteld dus ik zit nog maar op 19 dagen en dus 8 dpo. Kort of lang ongesteld zijn heeft niks te maken met hoeveel dpo je bent. Wanneer was de eerste dag van je menstruatie? En heb je ovulatietesten gedaan, zoja, wanneer was die positief?
Dank je wel!! Ik was 15 januari ongesteld en had 25 januari piek met LH test. Ik bedoelde dat ik verward was omdat veel vrouwen er rond 4 of 5 weken achter lijken te komen door een langere cyclus en ik met 19 dagen.
Ooh nee de meeste vrouwen komen er wel voor de 4 weken achter. Maar veel vrouwen wachten geduldig met testen. Dat kon ik nooit haha
Op basis van je topic titel krijg ik de indruk dat jij denkt nu 2 weken en 4 dagen zwanger te zijn. Maar dat klopt niet. Je ovulatie telt als 2 weken ongeacht of jouw menstruatie inderdaad twee weken daarvoor was. Als je 8 dpo bent, ben je dus 3 weken en 1 dag zwanger. Nog steeds vroeg om positief te testen natuurlijk, maar zeker niet ongebruikelijk!
Als 25 je lh piek was is je eitje op 26 of 27 jan gesprongen. Dan zou je gisteren 6-7 dpo zijn. Ik vind hem wel erg positief voor 6-7 dpo maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Vanochtend nog getest?
klopt inderdaad. Dat dacht ik ook? Mijn app van fermometer zegt 2 weken en 6 dagen. Ik snap er niks meer van haha. Ik wacht wel gewoon een echo af om iets vast te stellen…
Ja zeker getest, weer mooi positief! Ik vond het ook vroeg. Maar misschien doe ik iets verkeerd met tellen.. in ieder geval zwanger, en dat telt