operatie hond

Discussion in 'De lounge' started by anniek, Apr 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    .......... :(
    mijn lieve viervoeter moet onder het mes, met de nodige huidproblemen e.d. lopen we al jaren bij de dierenarts en hebben hiervoor eigenlijk ook alles geprobeerd de dierenarts zegt zelf ook dat we er niets aan kunnen doen
    nu heeft hij een gezwel onder zijn poot en het is zo mega vreselijk vies en groot geworden dus toch maar weer terug en nu 4 mei wordt ie geopereerd....
    Ben er heel blij mee voor hem en ook opgelucht want het is hier de grootste zooi van jewelste want het gezwel is open bloed en stinkt bah.

maar nu een vraag, dit grapje kost ongeveer 500 euro omdat het onder zijn voetje zit en er een huidtransplantatie gedaan moet worden en das nog niet zo makkelijk, het is een bullmastiff.
    Nu heb ik gehoord dat er plekken zijn m.n. in belgie dat het daar stukken goedkoper is...
    maar is dit ook zo? en nog veel belangrijker, iemand ervaring? want ik laat daar wel mijn maatje achter en wil dan ook weten dat het goed gebeurd!

iemand een idee?

2. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

Feb 17, 2007
    1,055
    0
    36
    In de boom
    Als je het geld niet in 1 keer kunt betalen. Kun je mss een regeling treffen om het in een paar keer te betalen. Meestal doen ze daar niet zo moeilijk over.

Wel sneu voor je hondje.

3. Skye

Skye Niet meer actief

Tja, ik zou liever bij mijn eigen vertrouwde dierenarts de iets duurdere operatie laten doen, dan dat je naar een onbekende gaat en je daar misschien €100 mee bespaart! Je weet nooit waar je terecht komt natuurlijk en of het ook goed gebeurd! Succes!! Dikke knuffel voor je hondje!

4. zomaar1986

zomaar1986 Niet meer actief

de huidproblemen heeft hij kale plekken enzovoort...

ik heb een engelse bulldog, jaar lang bij de dierenarts gelopen ivm kale rode schrale plekken krabben en weet ik veel. veel verschillende shampoos geprobeerd van de da, demodex etc. lam rijst brokken. enzovoor.

moesten op een gegeven moment een allergie test doen in een kliniek mega duur....

kwam via google op website's van vitaal compleet huid en vacht. ecologische brokken, ruiken naar brandnetels en kruiden en werkt PERFECT na 2 dagne al resultaat

anyway sterkte met de operatie... hieral met kniebanden gezeten tumor gezwel en ga maar door

5. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    tnx all en ja idd het fijnste is als hij gewoon bekend is in de kliniek...

@zomaar
    Big heeft al vanalles gehad ook kwa voor van vers tot diverse brokken ook van farmfood {plantaardig} en óók de hypoalergene brokken van 84 euro voor een zak waar we og geen maand mee uitkwamen maar helaas ter vergeefs. Big heeft veel oorpoblemen en hotspot...
    maar ben altijd geintreseerd in andere dingen, las ook al iets van schapenvet... ook te proberen denk ik.
    Het is alleen zo dat ik wel een bepaalde max aan de maandelijkse uitgaven stel hoor, ik vond bijna 100 euro per maand erg veel geld voor wat te eten voor de hond, heb al zoveel geprobeerd!

psst vind het zo grappig iedereen zegt; suc6 of sterkte met je hondJE
    maar meneer weegt maar 54 kg wahahaha

Share This Page