Hoe dan ook: SOWIESO

Discussion in 'De lounge' started by Juud, May 13, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0

haha en ben ik het helemaal mee eens ;)
    zoals mijn gezegd wat ik vaker zeg iedere gek heeft zo zijn gebrek ;)

vergeet weer de hoofdletters ;) haha :p kom maar op met de commentaar ;)

2. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    Ik heb het opgezocht en je hebt gelijk. Hij is onbeperkt geldig. Ben ik mooi klaar mee als ze mij op de opleiding iets anders vertellen.

Maar ze raden wel aan om, om de 2 jaar opnieuw te testen.

Maargoed, ik neem aan dat niet iedereen die spelfouten maakt een dyslect is. Anders zou Nederland er veel hebben.

Vandaag weer lesles gegeven in groep 3. Heerlijk om te zien hoe ze leren lezen.
    Vandaag de C behandeld. Wanneer je hem als k of als s gebruikt. Leuk leuk!

3. rahella

rahella Actief lid

Nov 19, 2007
    436
    0
    0
    ja , niet iedereen die spelfouten maakt is een dyslect :) en iedereen maakt wel eens fouten.
    :)

4. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,069
    2,203
    113
    Brabant
    jaha, daarom staat mijn haha er ook achter :rolleyes: hihi
    Maar dat van dat irriteren, daar schaam ik me voor:) :oops:
    Ik had niet door dat ik dat fout deed, ik ga er nu op letten:)
    dank voor jullie uitleg!

5. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Lieve allemaal,

Om te voorkomen dat dit een topic wordt waar mensen weer worden aangekeken op hun schrijfwijzen ga ik deze dicht doen. Eerder werd hier ook al het topic genoemd dat ook over het woord 'sowieso' ging en uitmondde in een hele discussie over typfouten en andere mensen op het forum.

Natuurlijk ik het voor iedereen het prettigste als er weinig of geen spelfouten in de berichten staan, dat er hoofdletters gebruikt worden, punten en komma's en geen MSN-taal. Daarom staat het volgende ook opgenomen in de regels van dit forum:

1.4 Berichten, antwoorden en hun onderwerp dienen geplaatst te worden in normaal geschreven tekst. Gebruik in je bericht niet allemaal hoofdletters. Dat komt schreeuwerig over en ziet er vaak irritant uit. Berichten die bestaan uit allemaal hoofdletters zullen dan ook direct worden verwijderd of aangepast zonder verder overleg. Tevens wordt het overvloedig gebruik van leestekens niet gewaardeerd, hieronder wordt verstaan het herhaaldelijk gebruiken van bijv. ! of ? tekens. Vermijd titels met te veel hoofdletters. Gebruik in plaats van "HELP!" gewoon "Wie kan mij helpen met...?". Het antwoorden op, of plaatsen van, een bericht met alleen één of meerdere smilies is niet toegestaan.

1.5 Wanneer je reageert op een bericht lees het bericht dan eerst grondig door. Maak een inschatting van het niveau van degene die het probleem of de vraag heeft geplaatst, en stem het niveau van je reactie daarop af. Respecteer in jouw ogen 'domme' vragen (want die bestaan niet) en geef op een rustige manier een antwoord. Probeer spelfouten uit je bericht te halen. Neem de tijd voor een antwoord. Probeer je reactie zo veel mogelijk "on-topic" te houden (d.w.z. houd je aan het onderwerp).

Ik zou het fijn vinden als mensen zich niet schuldig voelen of aangesproken voelen op hun forumtaal. Iedereen doet (neem ik aan) zijn of haar best om zo netjes en duidelijk mogelijk te schrijven. Laten we elkaar dan ook niet op 'aanspreken' of zelfs 'veroordelen'.

Iedereen weet nu weer hoe 'sowieso' geschreven wordt ;)...

Groetjes,
    Josien

Share This Page