Hoe dan ?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Jennifer14, Nov 16, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jennifer14

Sep 20, 2011
    51
    0
    0
    .. ik had van de week al een topic geopend.. Ik dacht maandag mijn eisprong te hebben gevoeld.. maandag testte ik positief.. gisteren eveneens.. Ik dacht vandaag zal vast dan negatief zijn..

Vanmiddag zat ik op werk en opeens kreeg ik flink wat steken..
    raar in mijn hoofd omdat ik "dacht" maandag mijn eisprong te hebben gehad maar ik denk toch echt dat ie vandaag was..
    Ik kwam namelijk thuis, testte alweer en wederom positief.. 3 dagen dus

Nu weet ik dat een ovu-test 2 dagen aangeeft, kan dit dan wel dan?? Ik ben overigens niet zwanger.. Na een curretage in oktober had ik op 7 november mijn eerste menstruatie en dus denk ik vandaag mijn ei

Ik heb geen idee hoe of wat met mijn cyclus omdat ik voor mijn eerste zwangerschap meteen de eerste keer zwanger was na jaren de pil en na mijn curretage dus vorige week eerste menstuatie.

Heeft iemand ooit dit meegemaakt of iets soortgelijks ? Of weet iemand of dit wel kan met 3 positieve testen en of iemand misschien denkt dat vandaag mijn ei was.

Alvast bedankt voor de reacties .. ik ben bunieuwd

2. roos23

roos23 Bekend lid

Nov 6, 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Ik had na mijn miskraam snel weer gewone cyclus. Vorige maand ineens een hele maand overgeslagen 😑
    Afgelopen zondag positief test. Maandag nog steeds had ook kei veel buikpijn. Di test gedaan en nog steeds positief
    Had dan nog nooit eerder gehad. Di avond laat was die negatief

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,953
    15,597
    113
    Nabij Utrecht
    Heb je een foto van je ovulatietesten?

Overigens heb ik wel eens gezien dat iemand een lange lh piek had.
    Een posi ovu betekent trouwens niet dat je je eisprong dan hebt maar betekent dat je ei 1-2 dagen daarna komt.
    Ovu pijn heb je een paar dagen voor je ei en is de laatste groeispurt van het ei ;)

4. Jennifer14

Sep 20, 2011
    51
    0
    0

Ik heb geen foto van mijn test, ik heb de ovulatietest van clearblue gebruikt. Ik kreeg een smiley.. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik deze ook gebruikt en was het dus ook 3 dagen positief slleen helaas bleeknhet hartje niet te kloppen bij 8 weken.

Maandag dacht ik dus mijn ei te hebben gehad omdat ik steekjes had. Omdat ik maandag de 7e ingesteld was geworden kon ik me niet voorstellen dat ik een week later mijn eisprong had maar omdat ik m wel vaker heb gevoeld en dus maandag steekjes had dacht ik hm laat me voor de zekerheid testen en zo kwam ik dus op een positieve test..
    maar vandaag ook steekjes.. vet raar .. ik denk dat t echt vandaag was ..
    afwachten dan maar.. wat spannend !! Heb me voorgenomen niet te vroeg te testen maar ohhhh wat is dat moeilijk zeg

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,953
    15,597
    113
    Nabij Utrecht
    Maar steekjes betekent niet de eisprong. Ook betekent een positieve test geen eisprong maar slechts de lh piek.
    De eisprong volgt dan 1-2 dagen daarna.
    In jouw geval zou je eisprong dus uiterlijk overmorgen zijn (als je ovutest morgen weer negatief is).

Share This Page