Hij is gek op zwemmen, dus denk niet dat hij dat wil laten schieten Maar we denken erover om toch de 4daagse aanmelding terug te trekken
Heftig? Mag jij vinden. Maar mijn maag draaide echt om. Hij wil zo graag "normaal" zijn en ook de dingen doen die de rest van zijn vriendjes doen. Maar dat lukt gewoon niet, hoe graag wij ook willen dat hij normaal mee kan doen
Schoolreisje en 4daagse stonden op de kalender van school. Maar daar heb ik niks over gezegd. Maar vandaag in de vakantie kwam de app over de sportdag, dat was dus niet bekend
Slechte planning van school zeg. Maar....maak het vooral niet moeilijk voor jezelf! Ik zou avondvierdaagse gewoon schrappen.
Ik had dus de 2 leerkrachten gemaild en kreeg vanmiddag gelijk een reactie terug van 1. Dat was wel fijn. Maandag moet ik eerst met zoon naar de revalidatie arts voor de cp controle en ga aansluitend maar eens bij school langs. Ook kijken of we nog wat kunnen met de aanmelding voor de 4daagse
Maar wat ik mij oprecht afvraag... heb je geen jaarplanner van school waarin dit soort dingen staan? Dat de avond 4-daagse daar niet in staat snap ik, maar de sportdag en schoolreisje zijn vaak toch al lang van tevoren bekend? Niet aanvallend bedoeld: maar had je zelf hier ook niet al eerder alert op kunnen zijn? Natuurlijk had school dit beter in kunnen schatten. Maar als moeder van een kind dat is zoals hij is moet je zelf toch ook alert blijven?
Zoals ik hierboven ook al zei, schoolreisje en 4daagse stonden op kalender. Maar vandaag in de vakantie kregen we een app van klassenmoeder over sportdag. Dat was dus niet bekend. Anders had hij gewoon 3 avonden gelopen en was hij naar schoolreisje gegaan. Maar die sportdag tussendoor onder schooltijd???
Bij ons op school niet hoor. Ik zit zelf in de AC maar van de groepen 4 is pas net bekend wanneer ze op schoolreis gaan en waar naartoe en van groep 6 is nog helemaal niks bekend.
Vandaag toch op school gezegd dat ze d3 aanmelding voor de vierdaagse van ons eruit moeten halen. We lopen dus niet mee. Heb de leerkrachten en directie toch nog gezegd dat het een gemiste kans is en dat school had moeten aangeven dat ze voor een andere datum willen hebben voor die sportdag. Leraar beaamde dat ze dat hadden kunnen doen.... Ik hoor al veel meer ouders klagen over deze activiteiten in 1 week. Maar voor onze zoon iets meer rust en das het belangrijkste....Maar ondertussen vind ik het echt jammer dat ik deze keus moet maken