Zo gaat t hier ook Dit kun jeook nog overwegen.... wij hebben er geen goede wasbak voor maar leek me wel super handig PUJ-Tub-opvouwbaar-babybadje - IKenIK.nl
Bij de oudste deden we het altijd met een badje... Vond het nogal een gedoe! Eerst badje vullen, dan uitkleden op de commode in de slaapkamer, naar de badkamer voor het badderen, weer aankleden in de slaapkamer... Kan vast sneller of handiger maar daardoor en door de hoogte, vond ik het maar niets. We kregen de tip om de mand die bij de kraamcadeaus zat te gebruiken Nu hebben we dus een soort mini-wasmand met hengsels van de action. Even in de gootsteen van de keuken vullen met water en ik kan het dan zo aan de hengsels meenemen naar de eettafel in de kamer. We doen het aankleedkussen er altijd naast en de kleertjes en luier leggen we over de stoelleuning. Ik was haar met een washandje op het aankleedkussen. Daarna lekker in de mand en door de hoogte van de eettafel kan ik mooi rechtop blijven staan. Plus doordat de mand flexibel is, kunnen we een beetje leunen tegen beide hengsels. De haartjes spoel ik uit door met mijn hand (als een kommetje) water over haar hoofdje te spoelen. Na het wassen doe ik de luier en kleertjes aan, dan dochter even in de box, de mand weer legen in de gootsteen (door de hengsels vormt de mand met een tuit, dus makkelijk te legen) en dan doe ik de was in de mand zodat ik het meteen kan uitwassen! Ideaal vind ik het.
Je hebt ook zo'n tummy tub en een onderstelletje daarvoor. Ideaal lijkt mij? Tummy Tub Stool : Badjes & Accessoires Badjes & Verzorging : Baby Butt webshop Je kan er bij zitten zo te zien op de afbeelding. En daarna voor opstap gebruiken voor de ukkepuk. En je hebt ook een kommetje voor in de was bak van de keuken.