ovulatiepijn?????

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door daan75, 10 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daan75

daan75 Actief lid

7 aug 2006
    373
    0
    0
    randstad
    Hey meiden,
    gisteravond heb ik echt zo'n giga pijn onderin mn buik gehad...ik wilde alleen maar helemaal in mekaar duiken. Lopen ging haast niet. Het heeft een paar uur geduurd en nu nog een soort zeurende pijn. Ik verwachtte mn ovulatie echter pas het weekend. Zou dat het nu dan toch al geweest zijn?
    vorige maand heb ik echt een hele week ovu.pijn gehad, maar dit was echt heeeel heftig.
    wie herkent dit??

Daan

2. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Ik!

Ik herken dit zeer zeker...

bij mij ook een paar dagentot een weekafwisselend die gemene pijn die steeds heftiger wordt, op een gegeven moment verlies ik dan zon hele flurp *eggwhite* en dan is de pijn verdwenen...

Dat heeft vast met je ovulatie te maken hoor!

Aan de klus dus!

3. daan75

daan75 Actief lid

7 aug 2006
    373
    0
    0
    randstad
    hey Ninetje,
    dank voor je snelle antwoord.
    vanochtend dacht ik dat de pijn weg was, maar nu weer lekker (not) aanwezig. Slijmverlies was gister juist niet veel, dus ik verbaasde me nogal over de pijn ineens.
    ik probeer maar af te wachten wat mn lichaam nu weer aangeeft....
    en.....mn mannetje lief aankijken...haha

Liefs,
    Daan

4. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Je kunt evt je slijm tjekken ...

Doorzichtig slijm waar je draden van kan trekken tussen duim en wijsvinger is vruchtbaar slijm...dit geeft aan dat de eisprong eraan komt!

5. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ik heb die pijn ook ontzettend gehad, zo erg zelfs dat ik op de ehbo belandde en men zelfs dacht aan een acute blindedarm (wat het gelukkig niet was) en nu pas sinds een maand of 2 heb ik er geen tot weinig last nog van, tis heel erg vervelend en op het moment je echt van de pijn af bent kun je er vanuit gaan dat je je eisprong gehad hebt..

duidelijker is het als je straks op je nod terugrekend naar de dag dat de pijn verdwenen was...gemiddeld 11-16 dgn na je eisprong...

tenzij je natuurlijk niet je periode krijgt ;)

succes meid

Deel Deze Pagina