Hoe de juiste kinderwagen kiezen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door meme29, 12 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. coow89

coow89 Lid

30 jan 2010
    60
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wat ons nog als tip gegeven werd was het verschil tussen foam en luchtbanden.
    Luchtbanden kunnen lek gaan (niet alleen als je ergens doorrijdt maar ook als ze in de volle zon staan), en zijn best prijzig om te vervangen. Mijn tante had voor mijn nichtje een wagen met luchtbanden en had geregeld een lekke band. Was er op een gegeven moment vrij flauw van.
    Wij hebben het meegenomen (was niet doorslaggevend) en hebben nu een wagen met foam banden. Maar de spoeling wordt hier door wel dunner. Toen wij de kindergen kochten alleen de maxi cosi muraplus en de bugaboo buffalo.

2. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Wat trouwens ook handig is (weet niet of het al genoemd is) als de stoel plat kan. Onze zoon was de reiswieg al zat voordat hij kon zitten. Door hem in een platte stoel te leggen kon hij lekker om zich heen kijken zonder zijn rug te belasten.

3. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Wij hebben eigenlijk niet echt eisen gesteld aan de wagen.
    Belangrijkste voor ons is het gemak waarmee de duwstang versteld kan worden. Vriend is 15 cm langer, en heeft net een andere hoogte die iebprettig vind van de duwstang. Dus die word steeds versteld als de ander de kinderwagen gebruikt.

4. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Ik had mn eerste wagen gekozen op de grote bak en dat je er fijn mee in het bos kon wandelen. Een Mura 4 dus. Absoluut veel plezier van gehad maar wat ik even vergeten was was dat het ook wel handig is als er ook nog iets anders in de auto past dan alleen een kinderwagen.

Dus mn mura verkocht en nu een bugaboo cameleon. Als ik ooit nog een kindje krijg zou ik absoluut voor de bugaboo gaan. Wat een heerlijke wagen. Zelfs in het bos gaat het prima. Je draait de wagen gewoon even om met de grote wielen voor. Kwestie van twee knopjes indrukken en je zwiept de duwstang zo naar de andere kant. Ook fij op het terras dan schuif je je kindje er zo bij.

Wat ik het aller belangrijkste vind is wel dat als de buggyinzet er op gaat dat deze naar je toe kan zodat je je kindje ten alle tijden ziet.

Deel Deze Pagina