Hoi Dames, nouja de titel zegt het al... Ik gebruik nu Nutrilon HA met nutriton voor onze kleine meid maar het spugen blijft (lijkt erger te worden ook) en hoor goede verhalen over Friso dus wil overstappen maar hoe pak ik dat het beste aan? Per fles een schep vervangen en dan per week een schep ofsow? Ik weet eigenlijk niet of Friso hetzelfde systeem hanteert met de schepjes en het water....En wat doe ik met die nutriton, blijf ik die er gewoon doorheen doen of moet ik die ook afbouwen of gewoon weglaten? Is er iemand die deze overstap ook gemaakt heeft of weet iemand dit? xx
Ehm. Wij hebben eerst nutrilon HA gegeven, maar zijn na 1 verpakking gewoon cold turkey overgegaan op Friso (niet HA). Was dat verkeerd? (daar gooien we ook regelmatig een schepje nutriton bij, trouwens)
Niemand die ervaring heeft? Ik weet niet zo goed hoe ik het met de nutriton moet doen aangezien ik comfort ga gebruiken daar zit ook al JBPM in .... Weet dat ik met mn zoon toendertijd heel langzaam overgestapt ben van ha naar omneo (beide nutrilon) dit omdat hij echt gigantisch last had van zn buik,darmen en moeilijke ontlasting. Dus deed daar een schep per fles per week.....
ik zou als ik jou was het wel afbouwen tenzij je nog geen nutrilon meer hebt. Dus steeds een schepje friso meer erbij. Lijkt me voor haar wel beter. Maar heb je geen nutrilon meer dan zou ik niet moeilijk doen. Je kan het volgens mij wel gewoon een paar dagen doen en dan weer een schepje erbij. volgens mij zijn de voedingen zowat gelijk. Ik gebruik ook friso HA. Gele schepjes zitten erin, de hoeveelheid moet hetzelfde zijn omdat de aantallen schepjes ook hetzelfde zijn als nutrilon. Succes!