Dat klopt Suzanne. Een zwangerschap zal nooit leuk, onbezorgd of een echt fijne tijd zijn. So be it, het is het resultaat dat telt! Fijn te lezen dat je je weer wat beter voelt! Hopelijk kun je dat gevoel vasthouden!! (Kan me ook wel voorstellen dat het een opluchting is dat het bloeden gestopt is)
Ja zonder bloed is het allemaal wel een stuk meer ontspannen En dat na het bloed de testen gewoon donkerder worden. Ook al weet ik ook wel dat dat allemaal helemaal niets zegt.Maar elk teken dat het goed gaat is er 1.
Werd vanmorgen wakker.Hele zere borsten,misselijk. Dacht doe voor de lol nog een testje....heel stuk lichter dan de vorige Lekker stom idee om een testje te doen :x
Ohw nee...Wat een schrik Veel geplast? Ohw ik hoop zo voor je dat het nu eindelijk eens goed mag gaan!!!
Het klopt gewoon echt niet met wat ik voel.Ik voel me heel zwanger. En niet dat ik daarmee wil zeggen dat het allemaal nog leeft enzo.Maar wel dat er meer HCG in mijn lijf zou moeten zitten dan de test aangeeft.Het was echt zo'n stom idee om een test te doen.Maar ik wilde gewoon graag even de knalstreep zien.
Het klopt gewoon echt niet....ik weet zeker dat het nog goed gaat. Ben echt helemaal in de war van die rare test.... Urine was wel vrij licht en er zaten resten van de Utrocapsule in.Dat zal het wel geweest zijn.
Oh Suzanne, wat verwarrend Ik zou de neiging hebben om morgen of wat later (zo lang als ik het wachten zou kunnen volhouden) weer te testen. Voor meer zekerheid, in positieve of negatieve zin. Maar ik ben het met Suus eens dat niet meer testen na een goede test me het best lijkt. Daar heb je nu helemaal niets aan natuurlijk. Sterkte meid.
Ik vind er echt geen reet meer aan.Je bent weer zwanger...allemaal heel eng.Dan stoppen ze je vervolgens vol met hormomen waar je zo labiel als de pest van wordt.En dan moet je maar die eerste weken door zien te komen.
Van de Utro word je volgens mij niet zo labiel, maar wel van het hcg . Ik ben gestopt met testen na een knaltest om mezelf niet gek te maken. Gaf me rust. Suus
Ik bedoelde ook het HCG Ik zal wel teveel gedronken/geplast hebben.Mijn gevoel zegt nml dat het wel goed gaat.En misschien stom,maar vind mijn gevoel betrouwbaarder dan zo'n testje Ik vind het deze keer wel extra zwaar.Weet ook niet waarom.Niet dat de andere keren leuk en gezellig waren,maar ben nu veel sneller in paniek dan de andere keren.
Wat rot voor je. Probeer op je lijf te vertrouwen, ik weet dat het moeilijk is. Van die testjes word je superonrustig.
Even een vraagje over de Utro. Misschien denk ik nu te simpel.Maar als je elke dag dezelfde hoeveelheid Utro naar binnen stouwt,dan zijn de bijwerkingen daarvan ook hetzelfde?Of worden de bijwerkingen van de Utro bij langer gebruik erger?Want mijn borsten gaan echt met de dag steeds meer zeer doen.
Ik had bij de laatste miskraam de avond ervoor de donkerste test die ik gehad had! Ik was ontzettend blij en opgelucht dat de test eindelijk duidelijker werd en super goed zichtbaar. De volgende ochtend was het mis. Dus ik weet dat lichtere testen geen goed teken kunnen zijn en angst en onrust oproepen, maar het zegt niet altijd wat he! Probeer je eigen gevoel vast te houden en probeer zoals Suus eht zegt geen testen meer te doen (makkelijker gezegd dan gedaan i know!)
Die (.)(.)pijn komt echt wel door het hcg hoor. Van Utro worden ze een beetje gevoelig, van hcg worden ze megagevoelig. En inderdaad, elke dag dezelfde hoeveelheid Utro, dus niet waarschijnlijk dat je klachten dan toenemen. Het stapelt niet of zo.
@Lobi....ik heb inderdaad ook de mooiste donkere testen gehad voordat het mis ging. @Suus....bedankt voor de geruststelling.Mijn borsten gaan nml echt steeds meer zeer doen.
Ik ben een aparte: ik merk niets van hcg, niets van utro en niets van deca en ben dus volkomen nutteloos in deze
Het maakt niks uit wat je wel of niet voelt, eigenlijk. Ik had bij alle mk's knaltesten en klachten te over. Nu kwamen en gingen de klachten, en toch gaat het goed. Het zegt allemaal niks. Irritant hè?!