Hoe de moed erin houden na meerdere miskramen?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Suzanne68, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ja heel erg irritant.Eigenlijk is niets een geruststelling.Alleen een echo.En die lijkt me dan ook maar weer tijdelijk geruststellend.
    Ik heb eens een echo gehad met 8 weken en 2 dagen.En toen was het hartje 1 of 2 dagen ervoor gestopt.Dus had ik een echo gehad op 8 weken hadden we waarschijnlijk een kloppend hartje gezien.
    Wat was ik (achteraf) blij dat die echo net iets later was.

2. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja, die ervaring heb ik ook gehad. Echo's zeggen ook niks...

3. Suzanne68

Om het nog verwarrender te maken werd ik vannochtend wakker zonder zere borsten met een knaltest.Ga voorlopig niet meer testen hoor,was nu gewoon nieuwsgierig.Maar nu zegt mijn lijf dat het niet goed is en de test van wel.Maar mijn borsten zijn gegaan van ..ik kan me niet omdraaien zonder er wakker van te worden naar een beetje gevoelig.Werd ook wakker met flinke verhoging.Zweette zowat mijn bed uit.Als iemand het nog snapt?

4. Suzanne68

Ik lees overal dat het normaal is als je symptomen wat wisselen.
    Dus eigenlijk gaat alles tot nu toe volgens plan ;)
    Gelukkig heb ik vandaag een leuk verjaardagsfeestje bij mijn broer.Kan wel een beetje afleiding gebruiken ;)

5. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik heb in week 4 veel last van mijn borsten gehad, heel week 5 en een deel week 6 totaal niet, toen weer een beetje... enzovoorts. Gelukkig is het mooi weer, afleiding genoeg. In theorie ;).

Suus

6. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    Hoi Suzan,

Symptomen kunnen enorm wisselen, echt van "AU!" tot "ik geloof niet dat er een uk in zit". Ik heb zowel bij MK's als bij de zs van 2 gezonde dochters ervaren.
    Door je vele MK's en je enorme verlangen kan je je ws niet meer voorstellen dat het eens echt goed zou gaan nu. Maar dat kan zomaar nu eens wel zo zijn hoor!!
    Met echt alle respect: je bent jezelf helemaal gek aan het maken met zoveel testjes enzo. En ik wil je echt niet beledigen hoor, want ik begrijp het zo goed en gun je zo een goede zs!
    Op naar de afleiding, een ienie-mienie-beetje vertrouwen durven te hebben en de tijd tot je eerste echo overbruggen (moeilijk, moeilijk...)

Sterkte meid!! Het komt goed!

7. Suzanne68

@Maja....je hebt helemaal gelijk hoor.
    Dat testje van gister was eigenlijk niet de bedoeling.Was meer van...ik weet zeker dat ik nu al een knaltest heb.En dat Suusman zei...laat maar zien dan.En toen ineens dat rare lichte streepje.Die van vandaag ter geruststelling.We hebben nog zitten twijfelen over wel of niet doen.Maar ook allebei wel overtuigd dat dat wel een goede test zou zijn.En het is toch makkelijker er rustig in te staan met een knaltest.We gaan nu echt niet meer testen.
    Verder hou ik mezelf ook wel voor dat het een keer goed moet gaan.Maar dat is mijn verstand.Mijn gevoel wil niet mee.
    @Suus....word het lekker weer vandaag?Dat zou wel fijn zijn...kan ik in de tuin gaan zitten bij mijn broer.

8. Suzanne68

Even een vraagje over de Utro.Ik blijf altijd heel even liggen als ik ze in heb gebracht.Maar ik neem aan dat dit niet echt hoeft?Want ik ben bij mijn broer de volgende bollenpropronde en wil daar nog niet vertellen dat ik zwanger ben.

9. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, dat hoeft niet. Ik mag van de arts in Gent zelfs direct erna gaan zwemmen. De progesteron wordt heel makkelijk en snel opgenomen.

Wat goed joh, een knaltest! En nu niet meer testen inderdaad. Beter zo dan andersom.

10. Flavour

Flavour Niet meer actief

Nee hoeft echt niet...

11. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik krijg ineens een beeld voor mijn ogen van een vrouw die zojuist utro heeft ingebracht en waarbij de bolletje op de grond stuiteren :)

Ze blijven hangen hoor!

12. Suzanne68

:d:d:d:d:d
    Zie het al helemaal voor me.

13. Suzanne68

Wel "grappig is dat er iemand in het zwangerschapstestentopic een heel licht streepje nog heeft en dan met volle overtuiging (terecht) blij zwanger is.Terwijl ik zou denken..mmm,is ie wel donker genoeg.
    Toen ik zwanger was van mijn oudste (die is nu 18) heb ik 1 test gedaan,dacht ik:jeej ik krijg een kindje!Heb halverwege de zwangerschap heel even 5 seconden erbij stil gestaan ,dat er misschien iets mis zou kunnen zijn.Maar dat was dan echt alle stress die ik ervan had.En ik kreeg gewoon een kindje.Wat mis ik dat zeg.

14. Suzanne68

Hoe is het met jullie eigenlijk?
    Lobi al een testje gedaan?
    En minimuis alweer wat meer vertrouwen?

15. Net gehoord van mn buurvrouw dat ze zwanger is van de tweede. Zelf vanochtend ongesteld geworden:(:(:(

16. Suzanne68

Ach nee Lobi :( wat erg!Dikke knuffel!

17. Suzanne68

Borsten doen weer zeer en werd licht misselijk wakker.Dus nu alleen nog op echodag stressen ;) Ik probeer de hele tijd tegen mezelf te zeggen dat ik logischerwijs na een positieve test een kind ga krijgen.Dat helpt wel.

18. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Lobi ach wat jammer weer een teleurstelling.

Suzanne fijn dat je er meer vertrouwen in gaat krijgen ik duim kei hard voor een mooie echo

Hier weet ik het niet echt mijn temp is wel mooi maar ben bang dat dit van de pregnyl komt ben erg snel boos maar dit kan dus ook van de pregnyl komen dus ik hou het er maar op dat ik ongi ga worden. Ik heb sinds vandaag ook ongi krampen en een knallende hoofdpijn. Sinds gisterennacht constant naar de wc, en dan alleen maar in de nacht overdag hoef ik niet dus het lijkt wel of ik het opspaar.

19. Suzanne68

@Minimuis....is jouw NOD niet pas de 22e?
    Dan is het wel een beetje vroeg voor al menstruatiekrampen..toch?
    Sorry als ik er naast zit hoor.Maar dacht dat het de 22e was ;)

20. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    je heb gelijk hoor suzanne over 4dagen is mijn nod maar na iui kan je vanaf dpo 10 ongesteld worden al was mijn menstruatie mooi optijd na iui 1

Deel Deze Pagina