Inderdaad....en dan moet je na zo'n echo de wachtkamer weer door terwijl je zo overstuur bent...echt vreselijk.Dit was niet het nieuwe testje nog hoor.....moet mijn plas nog even ophouden
Hij is inderdaad wel lichter. En ik kan zeggen wat ik wil, dat het niks hoeft te betekenen etc etc. Maar ik weet ook dat (in mijn situatie tenminste) het meestal geen goed teken is... Had je veel gedronken van tevoren? Wanneer ga je een volgend testje doen?
Bij mij is het ook nooit zo'n goed teken. Ik heb iig een beker yoghurtdrink op en een bak thee.Maar echt stom dit....ik wist niet meer of ik nog meer gedronken had en ook niet meer wanneer ik voor het laatst geplast had.Maar mijn urine was wel goed donker.En normaal met 5 weken knallen ze er bij mij echt vanaf.Niet dat dat ooit een goed teken was Misschien is er niets aan de hand.....dan ben ik pas echt stom
Ja...die is tegenwoordig bijna altijd thuis.Is nog maar therapeutisch aan het werk paar daagjes in de week.Dus dat is wel fijn.Nou ja,de reden niet maar nu wel even handig.Morgen is ie wel heel de dag werken.Hij is nu eten koken want ik moet mijn plas ophouden Flauw grapje hoor....hij kookt wel vaker.
Wij zijn meer van elkaars buien overnemen.Dus als de 1 er niet meer in gelooft,gelooft de ander het ook niet meer zo.Alhoewel Suusman er wel wat positiever instaat dan ik nu.Eigenlijk altijd wel.Ik ben gewoon niet zo rasoptimist.
Ik denk dat het meer berusting is dan optimisme.Als het niet goed gaat ,gaat het niet goed.Daar kan ik toch niets tegen doen.Nog 7 minuten.
Testje nog heel licht....dus. Morgenochtend nog 1 voor de zekerheid,maar dit gaat hem weer niet worden vrees ik.Zal er straks een foto van maken. Moet nu de ovenschotel gaan opeten,ander word ie koud zegt Suusman. Heel erg bedankt voor je meeleven.
Oh nee meis toch... Wat ontzettend Kl*#&$^te... Ik zou willen dat ik iets kon zeggen. Hoe moet het nu verder?
Wachten tot het doorzet...dat zal wel niet heel lang duren als ik zie hoeveel lichter de test is.En dan nieuwe afspraak maken om die poliep weg te laten halen en dan maar hopen,dat dat echt het probleem is.Maar deze test is nog lichter dan die andere. Ik ga stoppen met de bollen nu.Maar ik geloof er even helemaal niet meer in dat er ooit nog een kindje gaat komen. Bekijk bijlage 145752
O tegelijk gepost zie ik... Hij is inderdaad wel erg licht Vind het heel erg voor je. Ik weet niet zo goed wat te zeggen en ik kan me voorstellen dat je het even allemaal niet meer ziet zitten (een kindje van jezelf...) Heel veel sterkte!