We gaan gewoon duimen dat dat pas over 9 maanden is inderdaad. En dan is het niet meer nodig 19 dagen is niks.En maar 2 maandjes vertraging met die mk erbij. Maar ik ben er wel geruster op nu we weer zelf zwanger zijn geworden.Dan is die leeftijdsgrens met IUI enzo niet meer zo erg.Want nu hebben we wat meer speling kwa tijd.Nu het zelf nog lukt.En nu maar 1 ei gemist.Dus dat valt nog mee.
Hoi meiden hier ging het heel even niet goed ik heb nogal een bewogen week achter de rug er is een collega van mij heel plotseling komen te overlijden heb het hier best wel moeilijk mee gehad dus vandaar mijn afwezigheid. Verder is helaas de 2de iui ook mislukt gisteren de 2de fm gehad en een eitje van 13mm en 1 van 8mm moet dinsdag terug komen voor de 3de fm dan heb ik dokter w. Lobi ik las even snel een klein stukje terug maar zag dat je in geertgen ben geweest en dat het je heel goed bevallen is en dat ze iui willen gaan doen helemaal geweldig ik hoop dat het snel gaat lukken. suzanne hoe is het met jou gaat het een beetje en is het allemaal al achter de rug.
Jee minimuis wat ontzettend schrikken zeg... Waaraan is hij/zij overleden? Heel veel sterkte! Balen van je mislukte iui. Ik had t inderdaad al gelezen. Ik hoop dat deze ronde jullie veel geluk mag brengen! Inderdaad t Geertgen is goed bevallen. We gaan niet meteen iui. Eerst cyclusanalyse en daarna vakantie. Maar als t dan nog nodig is gaan we ervoor!!
Je heb helemaal gelijk eerst fijn op vakantie dan kan je je accu opladen want het is best wel zwaar. Vooral bij ons omdat we deca en fostimon moeten spuiten maar heb het er helemaal voor over. Mijn collega had 5 weken geleden te horen gekregen dat hij acute leukemie had dus het is erg snel gegaan dit hadden we totaal niet verwacht.
@Minimuis,wat een rotnieuws En zo snel gegaan allemaal.Heel veel sterkte! En heel veel succes bij dr W dinsdag. Hier is alles alweer achter de rug. Waarschijnlijk hebben ze hier vannacht proberen in te breken.De hond ging heel erg blaffen en toen Suusman ging kijken stonden de voordeur en de deur naar de huiskamer open.Suusman denkt dat we zelf de deur niet goed dicht hebben gedaan,maar er zijn veel inbraken hier de laatste tijd.Dus ik denk dat ik gelijk heb Is al de 2e keer in een paar maanden tijd.Gelukkig heb ik een goed blaffend alarmsysteem
Ik ben trouwens sinds een gezellig samenzijn met Suusman eergisteren al aan het bloeden weer en mijn baarmoeder rommelt heel erg.Dat heb ik wel vaker.Komt waarschijnlijk van die stinkpoliep.Maar maak me soms wel een beetje zorgen dat er meer uit die hysterocopie gaat komen.Ben ook al maanden moe en blijf ook afvallen,terwijl ik vreselijk aanleg heb om dik te worden.En dat terwijl ik echt best ongezond en veel eet op het moment.Moet maandag even de dokter bellen om bloed te laten prikken.Heb al eens eerder een aan pfeiffer verwant virus gehad en toen was ik ook zo moe.Maar misschien is het van de stress?
Heftig zeg minimuis... Pfff zo zie je maar eigenlijk moet je gewoon heel hard genieten, t kan zo voorbij zijn. Cliche maar zo waar... Wat schrikken Suzanne. Gelukkig waren jullie er op tijd bij. Maar t lijkt me een heel naar idee. Ben benieuwd wat de ha zegt. Het kan idd van stress komen, maar laat t maar even goed uitzoeken!! Ik heb geen eisprong (deze maand). Temp vanochtend was weer laag Zou ik het Geertgen hierover bellen/mailen? Dit aangeven en zeggen dat we aankomende ronde iets willen om de eisprong op te wekken (en eventueel te starten met IUI). Of de cyclusanalyse afwachten en dus weer een maand verder zijn?
Je kunt het even vragen Lobi.Mijn ervaring is wel dat ze eerst die cyclusanalyse af willen maken voordat ze iets gaan doen.Maar misschien is dat bij jullie niet zo,omdat jouw situatie weer anders is. Ik ben niet zo heel erg geschrokken.Ik weet uit ervaring dat ik niet bang ben voor inbrekers.Ik heb er al eens eerder 1 mijn huis uitgescholden.Vaak schrikken ze harder van jou dan jij van hun.Op die anderhalve gek na die echt een wapen bij zich heeft natuurlijk,maar die zijn volgens mij heel zeldzaam en als je over dat soort dingen moet gaan nadenken heb je helemaal geen leven meer.Daarvoor dacht ik ook altijd dat ik het eng zou vinden,maar blijkbaar word ik er alleen maar erg boos om.We hebben wel aangifte gedaan.Zodat de politie weet dat ze weer actief zijn in onze buurt.En ik ben ook wel erg gerust nu ik weet dat onze hond echt heel hard gaat blaffen als er een vreemde zomaar binnenkomt.
@Lobi ...heb je het Geertgen nog gebeld? Dag 15 in mijn cyclus en na een paar dagen bruin verlies ik nu al helderrood.Als dat geen record is :x
Suzanne, dat is wel heel erg vroeg zeg... Zet het door? Het Geertgen doet blijkbaar niet aan telefonische afspraken. ik wacht nu tot mn ongi en dan maak ik een afspraak voor de eerste follikelmeting. Dan plak ik er dan wel een afspraak aan vast om dit alles te bespreken. Die ene maand erbij kan dan ook nog wel...
Hoi meiden ik ga jullie verlaten wij gaan er een punt achter zetten het leven draai alleen nog maar om zwanger worden en vooral blijven. Onze relatie heeft hier door een flinke deuk opgelopen en mijn vriend zie het niet meer zitten. Misschien dat ik af en toe nog eens kom kijken hoe het met jullie ga maar voor ons zit het er niet in dat wij ooit ouders worden. We gaan geen anticonceptie gebruiken dus spontaan zou nog kunnen maar hier ga ik niet op rekenen. Het doe mij heel veel verdriet dat ik mijn droom moet laten varen maar mijn relatie is belangrijker meiden heel veel succes en ik zal vast en zeker hier nog weleens komen vooral vandaag moet mijn gedachten en gevoelens even op een rijtje krijgen
Jeetje Minimuis wat een beslissing... Wat is het leven soms toch ontzettend oneerlijk en gemeen. Ik begrijp dat het een enorm moeilijk beslissing is en dat het eigenlijk geen beslissing is, maar dat jullie eigenlijk helemaal geen keuze hebben. Ik wens jullie ontzettend veel kracht en sterkte toe en ik hoop af en toe toch wat van je te horen. Ik hoop dat jullie heel gelukkig mogen worden samen... met hoeveel dat dan ook zou zijn... (misschien een beetje een verkeerde vraag op dit moment. Maar wij zijn ons aan het orienten op pleegzorg/adoptie. Zou dat wellicht een optie voor jullie kunnen zijn)
Lobi dank je voor je lieve woorden maar adoptie of pleegzorg is voor ons op dit moment geen optie wie weet dat we er over een tijdje anders over denken maar op dit moment nog niet. Heb mijn neefjes die gelukkig regelmatig komen logeren en straks moet ik naar de ha om te gaan praten vanavond voor de laatste keer naar geerten want deze poging ga ook niet door dit is de keus van mijn vriend die wil echt niet meer dit komt heel hard aan maar kan hem niet dwingen om nog 1x te leveren. Ik moet proberen hier vrede mee te krijgen maar alles in mij roep waarom nu. Ik ben blij dat ik mijn hart hier een beetje kan luchten misschien krijg ik het dan in mijn hoofd op een rijtje want dit loopt nu heel erg door elkaar.
Ik snap het, wie weet wat de toekomst brengen zal.. Pff wat ontzettend moeilijk. Ik kan me voorstellen dat je hele lijf, je hele wezen nu schreeuwt van ik wil die poging wel nog doen. Ik wil zwanger worden, een kindje krijgen, ten koste van (bijna) alles. En als je er dan bij moet neerleggen dat het er niet in zit. Dat je zelfs die laatste kans niet kan pakken, ik kan me voorstellen dat je het daar enorm moeilijk mee hebt. Zoals je zelf al zegt, je kan je man niet dwingen. Maar je moet wel ook oppassen dat je elkaar (straks) geen verwijten gaat maken natuurlijk. Ga je dit straks allemaal bespreken met je huisarts? Ik wens je ontzettend veel sterkte toe meis, het is niet eerlijk..
Ja dit ga ik straks bij de huisarts neerleggen want we moeten hulp krijgen want samen gaan we hier niet uitkomen. Ik ben wel blij dat hij niet zegt dat we helemaal stoppen dus ook niet spontaan het is al vaker gelukt. Hij wil alleen niet meer naar de kliniek het spuiten de echo's hij wil gewoon rust. En eigenlijk kan ik hem daar wel in begrijpen en heb ik er ook wel vrede mee we hebben altijd tegen elkaar gezegd als 1 het niet meer aan kan dan stoppen we en die tijd is nu gekomen. Het komt alleen wat sneller dan ik gehoopt had. Dus daarin zal ik hem niet gaan verwijten ik ben alleen boos omdat hij nu afbreek en eigenlijk wil ik hier niet boos om zijn want zijn gevoel is dat hij dat niet meer wil dat hij steeds zichzelf voorbij gaat. Het probleem is dat ik nu niet meer weet hoe ik het aan moet pakken want steeds weer probeer ik hem over te halen hoe stop ik dit. Maar ja daar zal jij ook geen antwoord op weten.
Ik snap het helemaal. Al die bezoeken naar het ziekenhuis, de hormonen, de echo's het verplicht inleveren etc etc. Daar zal niemand gelukkig van worden. En inderdaad op een gegeven moment is het op...dan kan je niet meer. En ik denk, als ik het zo hoor, dat jullie net op tijd stoppen. Nu kunnen jullie je relatie nog redden, dus eigenlijk is het heel goed en knap denk ik dat je man dit nu heeft uitgesproken. Al kan ik me jouw gevoelens en onmacht ook heel goed voorstellen. Je bent al zo ver. Je zal je nu misschien altijd afvragen wat als... Misschien heb je ook het gevoel dat je er niet echt alles aan gedaan hebt, waardoor je je er toch moeilijker bij neer kan leggen. Misschien is het ook een optie om te zeggen we nemen rust. Bijvoorbeeld een half jaar en dat jullie daarna bekijken of jullie er nog een keertje voor durven gaan? Ik weet het niet, ik probeer alleen maar mee te denken... Ik hoop dat het gesprek bij de ha jullie ook wat kan opluchten en dat hij/zij jullie wat verder kan helpen. Ben jij overigens wel eens bij de psych van het Geertgen geweest? Mijn man vind dat ik er eens een afspraak moet maken..
Nee daar ben ik nog niet geweest en mijn vriend was best bereid om dit met mij te doen. Ik ben blij dat ik van jou een heel eerlijk antwoord krijg. Mijn vriend denk weleens dat iedereen op het forum precies zegt wat ik graag wil horen maar dan stond er wel iets anders. Misschien is het een optie om dit voor te leggen moet het alleen niet nu doen want ik heb al veel te veel lopen zeuren om hem over te halen. Soms is het goed dat er iemand mee denk die er totaal buiten sta. En je op je fouten wijs nou ja goed of fout is het natuurlijk niet want het gaat over een gevoel en dat zit er het is de manier waarmee je er mee omgaat
Ik probeer inderdaad niet te zeggen wat goed of fout is, ik probeer alleen beide kanten te begrijpen en die begrijp ik heel goed helaas... Ik denk dat een periode wat meer rust heel veel goed kan doen, even de batterij weer opladen en proberen weer wat meer te genieten van het nu en het leven buiten het proberen zwanger te worden. (Al snap ik heel goed dat ook dat heel moeilijk, zo niet bijna onmogelijk, als de zwangerschapswens zo duidelijk aanwezig is). Ik hoop heel erg dat jullie er samen uitkomen, dat jullie samen een weg kunnen vinden waar jullie allebei de rust en het geluk mogen vinden. Of dat nou is door het nog eens te proberen (wellicht over een tijdje), een kindje te adopteren, pleegzorg of fijn met zn tweetjes samen verder te gaan, ik hoop dat het jullie gaat lukken! En in de tussentijd, kun je altijd je hart luchten hier!! Dat kan soms heel erg fijn zijn!! Heel veel sterkte meis!!
Dank je Misschien laat ik hem dit nog wel lezen. Ik laat zeker weten hoe het met ons gaat ik hoop dat het snel goed ga tussen ons maar dit is een kwestie van eraan werken. En ik kom zeker ook kijken hoe het met jou en suzanne gaat want ik gun het jullie heel erg. Nogmaals bedankt voor je mening het heeft me geholpen om de ergste bende in mijn hoofd op een rijtje te krijgen.