Hoe de moed erin houden na meerdere miskramen?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Suzanne68, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Hoi Suus,
    Fijn dat jullie van de vakantie hebben genoten.
    Poliep opgelost en straks met een nieuwe cyclus een frisse start.
    Bedeel veeeeeel succes alvast ;)

2. Suzanne, allemaal goed nieuws dus!! Super meis!!

En je gaat dus beginnen met gonal-f... ik ook! Spannend hoor!!

3. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Oh leuk.gaan we samen Gonal-effen ;) gezellig!:D

4. Suzanne68

Even een korte update.
    Alle klachten die ik van de poliep had zijn idd helemaal weg.Nu netjes pas bruinverlies 2 dagen voor mijn menstruatie.Die vandaag of morgen door lijkt te zetten.Dus dinsdag of woensdag uitgangsecho en beginnen met de Gonal.

Hoe is het met de rest?

5. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    #445 I S, 12 jun 2011
    Laatst bewerkt: 12 jun 2011
    Hi Suus,

Kwam vandaag jouw topic tegen en heb 'm doorgelezen. Dat verhaal van die poliep, kan me voorstellen dat je daar erg pissed-off over bent (was). En jeetje meis een 6e MK erbij.
    Maar nu goed nieuws ..... di of wo de 1e uitgangsecho. Heb ik nou goed begrepen dat de IUI niet in Geertgen is maar in een ZH in jouw buurt?
    In ieder geval wil ik je ontzettend veel geluk wensen ..... en ik hoop dat de 1e IUI gelijk raak is. Ik duim voor je meis!

En ook de andere meiden hier wens ik veel geluk:

Lobi begint ook met Gonal, succes meis, hopelijk is bij jou ook de 1e IUI raak.
    Mirri ook veel sterkte en geluk verder.
    Suus35 volg ik in haar topic en 'spreek' haar daar nog wel eens ..... duimen draaien uiteraard nog steeds.

En van het bericht van Minimuis ben ik wel geschrokken. Wat moet dat zwaar zijn voor haar, maar ook voor Minimuis-man. Mocht je dit nog lezen heel veel sterkte, kracht en geluk voor jullie.

Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!

6. Suzanne, ben je ondertussen ongesteld geworden? Fijn dat je lichaam iig weer normaal (b)lijkt te functioneren!

Dank je IS voor je gelukswensen! We krijgen geen IUI, maar stimulatie en dan moeten we zelf proberen. Morgen eerste FM, ben benieuwd. Wegens mijn lichaam mogen we maar maximaal 1 eitje hebben, dus ik hoop dat er 1 mooi eitje zit!!!
    Ik had net in je eigen topic ook gereageerd, ik wens jou ook het beste toe!!

Ik ben ook wel benieuwd hoe het met minimuis is...?

7. Suzanne68

@Lobi.....morgen al de FM....spannend!Ik ga voor je duimen.

Hier te vroeg gejuicht.Had me trouwens verrekend en vandaag is mijn NOD,maar nog niks nada noppes.Beetje bruin,dat is alles.
    Dus zkh wordt nu op zijn vroegst vrijdag.Of er moet vandaag nog wat gaan gebeuren.....

Ben ook erg benieuwd hoe het met Minimuis is.

Weet dat het met Suus allemaal niet zo goed gaat momenteel.

En zal ook even in het topic van IS gaan neuzen ;)

8. Suzanne68

Iemand misschien een linkje naar dat topic?:D

9. Ja morgen!! Spannend he!! Ben heel benieuwd!!

En als je 1 of 2 daagjes later bent, is toch ook nog helemaal keurig!

En Suus...ja inderdaad heftig he.. Maar geen ander nieuws meer toch?? Of heb ik iets gemist? Haar topic staat bij miskramen, maar ik schrijf meer bij meerdere miskramen.

Minimuis...meld je je even??? We zijn benieuwd hoe het met je gaat!!!

10. Suzanne68

Vrijdag om 12 uur Gonalinstructie en uitgangsecho.
    Suusman heeft er een klus voor af moeten zeggen.Hij gaat me prikken.Ik ben nml panisch voor naalden.Alleen als ik ze niet zie gaat het prima.En zelf blind prikken is niet zo'n goed idee :D
    Ik heb wel stress van het geregel .Vooral omdat Suusman volgende maand middenin de IUI een grote klus heeft.Ook op de dag van de IUI zelf.Daar kan ik me wel erg druk om maken.Want de afspraak was dat ik niks alleen ging doen.Dus als ik dan moet IUIen moet hij van die klus elke keer naar huis rijden.

11. Suzanne68

Lobi.......hoe is je FM gegaan?

12. Hier vanochtend helema niks nada noppes. Niet eens een beginnend eitje. Ik heb ovuesten meegekregen voor de zekerheid en sowieso zaterdagochtend terug. Is er dan een ei, is oke. Is er dan geen ei, dan wordt de poging gestaakt:(

Het prikken stelt echt niks voor Suzanne!!

13. Suzanne68

Ah nee....dat meen je niet :( Ik hoop dat ze zaterdag beter nieuws voor je hebben.

Bedankt voor het geruststellen over het prikken (maar vind het nog steeds eng :))

14. Suzanne68

De eerste spuit zit erin.Ik voelde er echt helemaal niets van.Maar ga het nog steeds niet zelf doen :D Als alles goed gaat hebben we de 27e de IUI.Heb vooralsnog ook geen last van de hormonen,maar heb dan ook wel een lage dosis.

15. Suzanne68

@Lobi......hoe laat moet je vandaag voor de FM?Ben wel heel erg benieuwd hoe dat gaat.

16. Ik kom net bij t Geertgen vandaan. Geen eitje helaas. .. Maar op mijn verzoek een echo gemaakt van de linkerkant onder mn ribben waar ik mn eisprong voel als ie links is en eindelijk, eindelijk is mijn gevoel bevestigd!! Ik heb links een eierstok, met een knal van een ei (helaas kunnen we er niks mee). Ik lag te janken op dat bed, eindelijk iemand die de moeite neemt verder te kijken, 2 minuutjes duurde het maar, en dus eindelijk bevestigd wat ik al die tijd geweten heb. T is bitter sweet maar tegelijk wel een opluchting dat mijn gevoel toch weer gelijk had...

Hoe nu verder is de vraag. We gaan nog 2 rondes proberen met 37.5, als dan weer ei links is gaan we verder kijken en eventueel ophogen.

Mijn man (en ik ook) is héél boos op t Radboud!

17. Suzanne68

@Lobi....wat dubbel is dat he.Aan de ene kant dat blije gevoel,dat je eindelijk serieus genomen wordt en aan de andere kant dat gevoel dat het andere zkh je zo in de steek gelaten heeft.
    Sorry ik weet even niet meer helemaal hoe het zat bij jou.Met je eierstokken enzo.Als je het niet heel erg vindt wil je dan nog even uitleggen wat ze in het Radboud gedaan/gezegd hebben en uitleggen waarom ze met dit ei niets kunnen.:)

18. Geen probleem hoor. Zit alleen in de auto dus wordt beknopt.

Ik heb een halve baarmoeder, maar 1 eierstok, 1eileider en 1 nier. Daar zijn ze tijdens de keizersnede achtergkomen. Maar ik heb in de zoveel maanden tijdens mn ovulatie enorme steken net onder mn ribben links. Dus wrs een zwevende eierstok. T Radboud heeft geweigerd dit te onderzoeken, zeggen dat t een speld in hooiberg is (gyn net deed er 1 minuut over). T Radboud wilde biet eens bekijkeb of ik uberhaupt wel een eisprong heb, ik ben jong en al zwanger geweest dus eisrpong. Ze zeggen theoretisch dat ook als ik links een eierstok zou hebben zwanger zou kunnen worden omdat t eitje dan wel naar beneden zakt. Gyn net zegt dat die afstand veeeel te groot is. Er is nog wel meer, veel fouten gemaakt, maar dit is even in t kort.

19. Suzanne68

Vind het nog een mooi verhaal voor in de auto :D
    Euhm ...Lobiman is toch wel aan het rijden he.;)

Jeetje wat een verhaal en wat een prutsers in het Radboud.Zeker als je er naar gevraagd hebt.Maar kunnen ze zo'n eitje in de toekomst wel oogsten?Of denk ik nu te simpel?Want dat zou wel heel goed nieuws zijn.

20. Haha ja lobiman aan t stuur!

Nee eitje kunnen ze niet oogsten helaas. Dus nu afwachten. Als de lomende rondes weer eitje links zit dan gaan we gonal ophogen. Met kans op meerdere eitjes, dat is mijn situatie gevaarlijk ivm halve baarmoeder. Of operatie kan een optie zijn, weghalen dus van de linkereierstok. Maar goed, dat moeten we dan allemaal gaan beslissen... Nu gaan we op vakantie!!

Jij sterkte met de gonal en echt, tis appeltje eitje!!

Deel Deze Pagina