Hoe de moed erin houden na meerdere miskramen?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Suzanne68, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Suzanne, spannend hoor. Ga voor je duimen dat je deze ronde maar een paar hele mooi follikels mag hebben.

2. Ben weer terug van weggeweest!

Suzanne veel succes!!

3. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Bedankt dames!
    Lobi.....welkom terug!
    Lyanna....3 dagen overtijd.Banner nog niet aangepast of echt 3 dagen overtijd?

Ben erg benieuwd.Voel wel een ei,maar ovutest heel vaag streepje.Ei zou overmorgen moeten springen.Vanzelf.Dus weet niet zo goed wat ik vandaag moet verwachten.Iemand?

4. Bij mij was ie 16.5 met een pos pvutest. Maar dat is vrij klein geloof ik, dus mss zit jij rond tzelfde?

Lyanna ik ben ook wel benieuwd!!

5. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik echt 3 dagen over tijd ben, alleen ben ik ziek geweest en slik ik nog AB.

Mijn temp ging op dag CD15 omhoog, volgens maanden ervoor en FF heb ik eisprong op dag 14 gehad. Ik heb normaal een LF van 10/11 dagen en soms 9. Nu zit ik al op 13 DPO, en met een LF van 11 dagen was mijn NOD zaterdag al.
    CD16 tm CD20 had ik koorts ivm keelontsteking.
    Mijn gemiddelde cyclus is 24/25 dagen en nu zit ik al op CD27, denk dat mijn lichaam mij lekker voor de gek aan het houden is.

Eergisteren en gisteren had ik een licht 2e lijntje op de test, vanochtend niks te zien. Dus zit niks anders op dan nog even wachten. Heb wel ietwat pijnlijke borsten en ook komt er al wat wit vocht uit mijn tepels.

6. Suzanne68

@Lobi....jij weer op het wachtbankje eindelijk :) Ik heb ook een keer een positieve ovutest gehad op dezelfde dag dat mijn ei 16 was.En dat was helemaal goed volgens het Geertgen.Maar jij moest toch nog wel Pregnyl spuiten toch ondanks de positieve test?

Heb overmorgen een etentje omdat mijn moeder jarig is.Had er heel veel zin in.Maar mijn schoonzus wordt vandaag waarschijnlijk tante en die heeft het takt van een olifant in een porseleinkast,dus ik voorzie een hele avond babygeklets van haar kant en daar heb ik nu dus even helemaal geen zin in.Ik moet haar sowieso helemaal niet.Maar ze heeft een beetje ruzie met mijn moeder nu,dus ik hoop dat ze niet komen.
    Maar misschien heeft er iemand een goede tip hoe ik er wat van kan zeggen zonder mijn moeder haar etentje te verpesten.Ik vind even zeggen dat ze blij is dat ze tante is geworden niet zo erg,maar wel als het er de hele tijd over gaat.

7. Mss is t wel een vmk? Dat lijntje stond er natuurlijk niet voor niks..:(

8. Suzanne68

@Lyanna....spannend.Je hebt geen Pregnyl gespoten of iets?
    Want een 2e lijntje zegt dan toch dat er iets zit.Kan natuurlijk ook een mislukte innesteling zijn.Maar wie weet je urine vanochtend niet geconcentreerd genoeg en gewoon zwanger.Aan mij heb je ook niets ;) Ga voor je duimen.

9. Suzanne68

Daar zat ik idd ook aan te denken.....

10. Suzanne, klopt t Geergen vond 16 a 16.5 inderdaad prima. Maar ik hoor en lees overal minimaal 18 en vaak nog groter. Maarja mn lichaam vond t goed genoeg dus daar heb je t dan maar mee te doen he! En ik moest idd ook nog pregnyl zetten, ik denk voor de zelerheid. Maar ik ben al lang blij dat ik uberhaupt weer een eisprong heb en eindelijk weer een échte kans!!!

Ik zou je schoonzus geloof ik eerlijk vertellen hoe en wat. T is logisch dat zij er vol van is, dus denk dat je niet kan verwachten dat ze er helemaal niks over zegt. Maar mss als t teveel wordt kun je haar even apart nemen ofzo? Moeilijke situaties zijn dit he.. Hopelijk is ze er gewoon helemaal niet bij! Succes!!

11. Suzanne68

Het is dezelfde schoonzus die toen ik midden in een miskraam zat over haar zwangere buik aan het wrijven was en zei:ik hoop dat het nog even blijft zitten,want ik heb er helemaal geen zin in.Terwijl ik 2 dagen later voor de curretage moest.Dus denk dat enig medeleven van haar kant af niet te krijgen is......

12. Suzanne68

Later heb ik het nog gevraagd hier op het forum van die follikel van 16 mm en daar zeiden ze ook,dat je ei nog wel genoeg zou groeien tot de echte sprong en dan 18 tot 20 mm zou zijn.Dus komt helemaal goed met je ei ;)

13. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lobi en suzanne, ik heb geen pregnyl gespoten. Wij zitten nog niet in de MMM, waarschijnlijk in oktober.
    Ik ben ook bang voor misschien wel weer een vmk, in oktober een MA bij 7,5 wkn gehad en in maart ook al een vmk.

Maar blijf natuurlijk altijd nog hoop houden, geen bloed geeft moed.

Denk wel dat mijn urine geconcentreerd was, gisteravond 2 bakjes koffie gehad en om half 10 nog geplast. Daarna geen drinken meer gehad en vanochtend om half 8 getest.

Maar ik vertrouw de KV 2v5 niet helemaal meer, 2 rondes geleden had ik ook een licht 2e lijntje en toen werd ik gewoon op NOD ongi.
    Maar zoals nu heb ik nog nooit gehad, altijd op tijd......vandaar dat ik het dus zo vreemd vind.

14. Suzanne68

Denk dan toch weer een vmk :(
    Misschien morgen nog een testje.Balen meis...weet niet zo goed wat te zeggen anders dan dat ik het heel rot voor je vind.
    En hoop stiekem toch op een slecht testje en morgen wel een streepje weer.

15. Suzanne oh die vrouw:x Dan kan ik je maar 1 advies geven:eek:ordoppen indoen!! En ondertussen heel hard hopen dat ze er niet bij zal zijn!!

Wat fijn over dat ei. Dat stelt me wel gerust! Ik hoop zó dat t eindelijk raak mag zijn...!!

Lyanna ik hoop op een wondertje voor je...mijn ervaringen zijn helaas niet zo goed met vage testen... Heb je onderzoeken gehad nav je miskramen? En is t voor een eerste kindje?

16. Suzanne68

Haha...zie mij en Suusman al zitten met van die knalgele oordoppen in :D
    Je hebt gewoon een superei :) Ik ga ook heel hard hopen dat het deze keer raak is.

Heb op zich ook niet zulke hele goede ervaringen met vage testen rond NOD.Maar hoor wel vaak hier op het forum over mensen die pas veel later knaltesten hebben.Maar bij slaat de weegschaal ook door naar dat ik denk dat je een vmk hebt gehad Lyanna.

17. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thnx meiden, hoop ook op wondertje.

Bij de 1e de MA in oktober is het onderzocht en was mis gegaan in de deling. Na eerst de angst van een mola-zwangerschap, wat gelukkig niet zo was.
    Bij de 2e, de vmk had ik op NOD (CD26 positieve test) en op dag 29 is het mis gegaan. Dit is verder ook niet onderzocht.

Wij hebben al een zoontje van 2 en toen was ik vrij snel zwanger. Na het stoppen met de pil was ik in de 3e ronde zwanger.

Hierna nog 2 cycli wachten en dan ga ik afspraak maken met gyn in oktober, dan pas ivm mijn man, wij hebben eigen bedrijf en dan is het weer iets rustiger. Maar oktober is het al vrij snel, dus niet eens meer zolang wachten.

18. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb wel zoiets als het nu vmk is, laat het maar zo snel mogelijk komen want dit wachten is ook helemaal niks.

19. Haha Suzanne mss is t wel niet eens zo'n heel slecht idee, bespreek t eens met Suzanneman!!!:D;)

En ik hoop ook op een prachtei!!! Dank je voor t hopen, ik hoop dat t helpt!:)

Lyanna mss tref je hier juist de personen die negatieve ervaringen hebben met vage testen. Zoals Suzanne idd ook zegt, er zijn tal van vrouwen bij wie t wel nog goed komt. Ik hoop iig dat je snel duidelijkheid hebt! Zijn jullie al lang aan t proberen?
    Leuk een zoontje dus al.. Precies 2 of ruim 2?

Ik ben 4 x zwanger geweest. 1E ronde. 3E ronde. 2E ronde. En 6E ronde. En nu dus ronde 22. Ongelofelijk he hoe gek t kan lopen...

20. Suzanne68

Dat vind ik dus ook moeilijk.Vanuit mijn eigen ervaring gil ik ook al snel dat het niet goed is.Maar het zou maar kunnen van wel natuurlijk.
    Hier 2 grote kinderen.Allebei ronde 1 zwanger.
    Nu(2e leg met andere veeeeeel leukere man) 2 jaar niet zwanger.Ronde 2 na mk weer zwanger.Daarna elke keer maand of 5 ertussen.En de laatste keer was ronde 11.Dat is nu een maand of 3 terug.Het is heel erg,maar precies weet ik het allemaal niet meer.
    Dus ik ken allebei de kanten.Makkelijk kindjes kunnen krijgen en dit.

Deel Deze Pagina