Thnx meiden. Ik kan me dat best wel voorstellen hoor Suzanne, op een gegeven moment duurt het al zolang en toch ga je in het begin toch weer even je grenzen verleggen. Maar op een gegeven moment weet je dat het over is, het is niet niks allemaal. Iedere keer, elke maand maar weer kracht opbrengen om er weer voor te gaan. Het sloopt je toch op een gegeven moment, maar nu jullie dan in de MMM zitten verleg je toch weer even die grens.
Bedankt meiden,jullie zijn lief! En over een paar maandjes verplaatsen we dit topic gewoon naar zwanger zijn Lyanna...heel veel sterkte vandaag en lekker rustig aan. Ik ga maar eens sporten met frisse tegenzin. Gewoon thuis op de Wii hoor.Maar best pittig fitnessprogramma met mijn personal trainer Devon
Hey meiden, Wat hebben jullie gekletst zeg ..... dat was ff bijlezen Welkom Lyanna .... ik kom hier zo nu en dan ook ff aanwaaien. Uiteraard dezelfde wens als jullie ..... een baby. Wij hebben nog geen kinderen, maar helaas wel e.e.a. meegemaakt (zie onderschrift). Deze ronde dus ook weer niet gelukt bij jou. Ik vind trouwens ook wel dat die vleesbomen een second opinion waard zijn. Lobi Ei gevonden ..... mooi zeg! Ik ben het weer ff kwijt, gebruik jij alleen Gonal en Pregnyl in je eigen cyclus en volgt er geen IUI? Sorry hoor als je het al eens eerder hebt verteld, maar dan ben ik het dus vergeten Suus Mooi ei aan het groeien, goed zo! En lekker zonder Gonal. Hoe gaat het met het lijnen? (bij mij afgelopen week ontzettend slecht ) Las (heel veel berichtjes geleden) dat je schreef dat Suusman ziek is geweest ... was dat heftig? En hoe is het met de dementerende kat? Wat betreft jouw schoonzus .... ja daar kan je van alles tegen zeggen, maar die heeft dus een bord voor haar kop. Ik zou ook niet weten wat je daartegen kan doen. Hoop dat ze een beetje het fatsoen kan opbrengen om niet de hele avond over baby's te praten. Gelukkig maar ...... ik ben 45!! (vriend is vijf jaar jonger) Als je drie jaar geleden tegen mij had gezegd, dat wij nog bezig zouden zijn met onze kinderwens op mijn 45e, dan had ik je voor gek verklaard. Toen ik 43 was, moesten we stoppen van het ZH vanwege mijn leeftijd. We dachten toen ook dat we helemaal zouden stoppen. Maar toch zijn we doorgegaan. Eerst nog ons heil gezocht bij een homeopaat, maar helaas. Naar een ander ZH geweest, die wel vrouwen behandelen tot ca. 45, maar die wilden niets voor ons doen. Ons wel voor niets laten komen en in spanning laten zitten, maar totaal geen interesse in ons getoond. Acupunctuur ..... ook niets. En nu gaan we nog naar UZ Gent. Niet voor IVF of ICSI of zo, maar puur om te kijken of er evt. iets over het hoofd is gezien in het andere ZH (dat gevoel blijf ik houden). Maar eind 2011 gaat het boek bij ons dicht ..... hopelijk met een ontzettend mooi einde, maar ik vrees met grote vrezen! Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
IS, voorlopig voor ons inderdaad geen IUI., In principe hebben we, mits een eisprong, goede kansen op de natuurlijke manier. Mochten we IUI willen, dan vindt het Geertgen dat oke, maar voorlopig proberen we even zo. Voor jullie dus de deadline ook einde dit jaar... Ik hoop op een knaller van een afsluiting voor jullie! Voor ons allemaal...
@IS....voor jou is het einde van de rit helemaal zo dichtbij Maar voor eind 2011 kan er nog veel (positiefs) gebeuren.Wat goed dat ze in Gent nog wat dingen na gaan kijken.Je ziet wat dat bij ons heeft opgeleverd.Ik heb ook van het begin af aan gezegd dat ik "stuk" was en uiteindelijk had mijn gevoel ook gelijkHoe raar het ook klinkt hoop ik dat je ook een (beetje,makkelijk te repareren) stuk bent en ze nog een oorzaak vinden.Want zoveel mken op zo'n (in mijn ogen) lange termijn elke keer is toch raar. Zie niet meer zo op tegen de schoonzus.Er hier over praten heeft wel geholpen en ga als ze raar doet gewoon een beeld voor mijn ogen halen dat ik en Suusman met grote gele oordoppen inzitten.Dan kan ik er vast wel om lachen Met de demente kat gaat het goed.Hij miauwt weer wat minder en vangt nu dagelijks wat leuks voor de baasjes.Ook erg leuk Lijnen hou ik goed vol.Heb vandaag wel dat etentje,maar daar heb ik wat punten voor gespaard.Niet genoeg voor een heel etentje,maar alle beetjes helpen.Was deze week maar 0,7 kilo kwijt,maar wel weer een hele cm vet aan billen en taille.Wil deze week gelijk proberen te blijven met dat etentje. @IS hoe kwam het dat je even een lijndipje had?Geeft toch niets....daarna gewoon weer met goede moed verder. Suusman lag 9 januari van dit jaar ineens op de badkamervloer om 6 uur 's ochtends.Heeft toen 3 dagen op de IC gelegen.Dat was wel heel heftig.En ben wel even bang geweest dat het niet goed komen.En vooral erg geschrokken.Hij heeft een zeldzame hartaandoening.Hij heeft angina pectoris,wat op zich niet zeldzaam is,maar hij heeft de Prinzmetalversie.Wat ie dan wel weer stoer vindt,want hij is groot Metalfan Dus hij noemt het zelf Prinz Metal.Op zich is het de minst dodelijke variant van angina die er is,dus dat is wel positief.Maar in de praktijk betekent het dat hij heel veel minder energie heeft en echt moet uitkijken dat hij niet teveel doet.En dat is met zijn baan bijna onmogelijk.Maar hij heeft wel een flinke stap terug gedaan kwa werkroosters.Hij werkte in de zomermaanden zo'n 80 uur in de week en nu rond de 32 met uitschieters naar 40.Dat is wel erg wennen voor hem.De aders rond zijn hart verkrampen,waardoor zijn hart minder zuurstof krijgt.En dit gebeurt in rust.na een te drukke periode.Maar ook wel eens zomaar.Ik vind wel dat hij er heel goed mee omgaat,want ik zou er echt paniekerig van worden als ik zoiets zou hebben,maar hij heeft er geestelijk niet zo'n last van.Van dat hart tenminste.Wel van dat stapje terug moeten doen. Hoe is het met jou nu en je hart en alle onderzoeken? En jij ook al zo'n lekker jong groen blaadje gescoord Hoe ervaart hij alle ellende rond de kinderwens eigenlijk.Moet voor ISman ook allemaal wel heel zwaar zijn. Vanmiddag weer een FM.Heb er niet zo'n goed gevoel over,maar dat komt denk ik doordat we de laatste jaren nooit goed nieuws krijgen op dit gebied.Is denk ik ook een stukje zelfbescherming.Als ik er nu vanuit ga dat mijn ei niet goed gegroeit is kan het alleen maar meevallen strakjes. @Lobi....hoe ver na je ei zit je nu eigenlijk?Zitten we al in de spannende laatste wachtweek?
Top zeg je ei!! Nou het duimen gaat hier weer van start Suus. Ik reageer later wel op je eerdere mail. En ook op jou Lobi! Kusss Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
Suzanne, wat een mooi eitje. Duimen van ons heeft geholpen. Vrijdag IUI, wat spannend meid!!! Hier vanochtend op het laatste moment nog met zoontje mee geweest met hun schoolreisje (peuterfeest). Wat hebben ze genoten, was bij een gastouderbureau vlakbij ons bedrijf. Daar hebben ze paard, 2 pony's, 2 varkentjes, allemaal konijntjes, kippetjes en 2 honden. Ook allemaal leuke speeltoestellen om te klimmen en klauteren, leuke fietsjes en trekkers en zandbak. Wat hebben de kinderen genoten en het was heerlijk weer. Wel bewolkt, maar geen wind (wat hier normaal altijd wel is) en het was droog. Dus deze mama was vanmiddag helemaal uitgeteld, zit natuurlijk ook nog aan de AB van de keelontsteking. Kon toen nog wel voelen dat ik vorige week ziek ben geweest. Dus even heerlijk op de bank gelegen toen kleine man lag te slapen met een boek en even lekker gedommeld. Ook ben ik nog erg ongi met veel buikpijn, dus voor de rest doe ik vandaag ook niet veel meer. Hoop dat de ongi en buikpijn morgen weer wat minder zijn.
Suzanne jaaa jippieeee joehoeee goed nieuws!! Spannend!!! Fijn voor je! Wat is ovitrelle? Net zoiets als pregnyl? Lyanna, dat klinkt als een hele gezellig dag!!
Net terug van het etentje.Het was erg gezellig.Dus dat viel weer mee.Ga ook morgen wat uitgebreider reageren.Val nu een beetje om.
Suzanne, hoe voel je je? Morgen is de dag!!! Lobi, hoe gaat het met jou vandaag? IS, ik duim heel hard dat ze voor jullie nog wat kunnen doen in Gent!!! Hier nog steeds erg ongi, zelfs meer als normaal en ik heb dus wel een vermoeden dat het weer een vmk is geweest.
Lyana, hier gaat het wel hoor! Ik zit weer id megalange wachtweken, dus ik probeer maar wat afleiding te zoeken (wat totaal niet lukt haha) Ik denk idd dat het ook een vmk is... Weet je nou al wat je gaat doen mbt de vleesbomen? Suzanne gezellige avond dus gehad gisteren. heb je de oordoppen nog moeten visualiseren?? IS, hoe gaat het met jou? Iemand nog iets gehoord van minimuis???
Lobi, je mag ons wel lastig vallen hoor. Heb je toch ietwat afleiding toch? Ik heb nu voor mezelf voor genomen om nog 1 cyclus af te wachten en dan afspraak met gyn. te maken. Dan is het ook alweer een jaar na de MA, hoop dat ze ons dan willen gaan helpen. Want ik trek het geestelijk niet veel langer meer, wil je weten waarom wil ik wel even korte uitleg geven in pb. Ook hebben we het vanaf oktober weer een stuk rustiger op het bedrijf en is het voor mijn man ook makkelijker om mee naar het zkh te gaan. En dan kan ik ook overleggen met gyn ivm de vleesbomen.
Haha, dat is goed! Ik ben veel op zp te vinden, maar of dat nou zo'n goede afleiding is???? Pb me maar hoor, ben benieuwd! Ik ben heel benieuwd naar wat een andere deskundige zal zeggen over de vleesbomen. Kan me ook voorstellen dat het kiezen tussen 2 kwaden is: vleesbomen behouden of vleesbomen weghalen met kans op littekenweefsel..
Lyanna heeft buiten de nare ongesteldheid gisteren toch nog een leuke dag gehad.Ben er echt van overtuigd dat je een vmk had. Zou zeker met de gyn overleggen over die vleesbomen. @Lobi....spannend he die wacht weken. Heb geen oordoppen hoeven visualiseren ze heeft niet 1 woord over welke baby dan maar ook gezegd .Suusman vond de Ovitrelle zetten toch wel eng.Moest in het restaurant...errug handig.Maar mijn broer zit in de verpleging,dus die heeft het gedaan.Ovitrelle doet inderdaad hetzelfde als Pregnyl.Het is nepHCG.Je hebt er minder bijverschijnselen van schijnt.Ik heb ook echt nergens last van.Alleen heeeeel lang geslapen vannacht.Wel 10 uur Maar etentje was dus gewoon gezellig.Hebben zelfs erg gelachen. Vind het wel heel spannend morgen. Ben ook erg benieuwd hoe het met IS is nu. En met Minimuis. @Lyanna .....nogmaals een dikke knuf bij gebrek aan wat zinnigers te zeggen.
Ja die wachtweken zijn inderdaad altijd veeeel te lang. Vorige keer toen ik zeker wist dat ik geen kans had, waren de 2 weken zo om. Maar nu ik weer een kans(je) maak, zou ik de dagen wel vooruit willen duwen! Fijn dat het zo goed gegaan is. Hoe gaat dat spreekwoord ook alweer: men vreest het meest... Waarom zou je dan ovitrelle spuiten ipv HCG. Oh ik lees het al, minder bijwerkingen... Mmm maakt het nog iets uit, dat 1 van de 2 beter zou zijn?
Nee ze doen allebei hetzelfde.Dus vandaar dat sommige zkhen de Ovitrelle kiezen vanwege de minder bijwerkingen.
Ovitrelle is trouwens wel HCG,maar synthetische.Het geeft ook gewoon een positieve zwangerschapstest.Tot 10 dagen erna.Er zit alleen wel een eigen bijdrage aan.Van 45 euro.
Oke dan weet ik dat ook weer. Ik weet wel dat ze voor pregnyl heeeeel veel nodig hebben om te maken. Dus dan zal dit wrs een goedkoper alternatief zijn denk ik. Maarja, als het hetzelfde werkt...
De werkzame stof in Ovitrelle is choriogonadotropine alfa. Choriogonadotropine alfa is hetzelfde als Humaan choriongonadotrofine (HCG), alleen wordt HCG gehaald uit de urine van zwangere vrouwen, choriogonadotropine alfa wordt synthetisch gemaakt.