Ik ben iig niet gek en verbeeld me niet dat mijn borsten zeer doen enzo.Een iets minder vaag streepje.Nu net op de foto te krijgen voor de ervaren tuurder.Vind het zelf erg licht nog.Ben gewend veel donkerder nu al te produceren.Dus heb een hard hoofd in de goede afloop,maar vooralsnog wel HCG in mijn urine. Bekijk bijlage 142522
Verstandig is om een paar dagen te wachten,maar zoveel zelfbeheersing hebben Suusman en ik allebei niet Geertgen is fijn he....die poliep hebben ze bij mij alleen bij de HSG gezien en daarna 20.000 echo's gehad en niemand die hem nog zag in het andere zkh.Bij het Geertgen zagen ze hem binnen 5 seconden.
suzanne dat is zeker een tweede streep heel voorzichtig feliciteer ik je en ik ga keihard voor je duimen. Begin je nu vandaag met de utrogestan? Ik zou het zeker doen zit gewoon op mijn stoel te dansen hahaha. Ik ben ook heel erg tevreden over geertgen ook omdat ze bij mij dingen zagen waarvan ik bij de gyn al dacht kan dit wel goed zijn zoals die vroege eisprong dat baarmoederslijmvlies en een menstruatie van 1dag. Nu begin ik hem wel een beetje te nijpen ben bang dat mijn ei al weg is maar dat zou door de deca niet moeten kunnen dit is wel zo zenuwslopend
Bekijk bijlage 142544 Betere foto. Wel een gerusstelling dat ik eergisteren gewoon vergeten was het gas uit te zetten van het zwanger zijn en niet omdat ik al dement word Ik ga mijn bollen gelijk opzoeken
Heb even het Geertgen gebeld omdat ik had gelezen dat die poliep groter kan worden onder invloed van hormonen.Of die progesteron dan geen kwaad kan.Ze gaan me zo terug bellen.En als het geen kwaad kan ga ik er gelijk 2 inproppen
Dank je wel Jeetje wat apart zeg... Ik ben in totaal 4 keer zwanger geweest. alle keren binnen 6 maanden. 3 keer zelfs binnen 3 maanden en nu lukt het ook niet meer.... Maar wij krijgen helaas geen IUI. HEt ziekenhuis wil ons niet helpen (ondanks ook mijn leeftijd en het feit dat ik meerdere complicaties kan krijgen waaronder o.a. vroege en late miskramen). Ze willen ons zelfs de komende 2 jaar niet helpen hebben ze gezegd. Wij gaan binnenkort voor een 2nd opinion. Worden jullie geholpen in jullie eigen ziekenhuis of zijn jullie ook voor een 2nd opinion gegaan?
Suzanne...Whaaaa wat ontzettend spannend!!!!!!! Ik hoop en duim met je mee dat het goed mag gaan!!!!!!
@Lobi....als ze je kunnen helpen in het zkh waar je nu heen gaat,gaan ze dat zeker doen.Ze gaan je daar echt niet nog 2 jaar zelf laten modderen. Heb even mijn testjes van de vorige zwangerschap opgezocht en die was op 11 DPO precies hetzelfde.Maak me alleen wel zorgen om het beetje bruin wat ik blijf verliezen.Echt minimaal hoor. Oja,de bollen konden geen kwaad,dus nr 3 en 4 zitten er ondertussen al in.
Lobi krijg jij geen iui wat vreemd. Hebben ze ook aangegeven waarom ze geen iui willen doen en vooral waarom nog 2jaar gaan wachten als je die tijd helemaal niet heb. Hier kan ik best boos om worden snappen ze dan niet dat je wens gewoon heel groot is en dat je daar niet nog 2jaar op wil wachten. Wij werden wel goed geholpen in ons ziekenhuis maar het probleem was dat ze niet meer konden doen. Wij zijn toen overgegaan naar geertgen en daar hebben ze ivf voorgesteld dit vonden wij echter te snel gaan. Dokter w heeft toen gevraagd of we iui wilden en dit hebben we toen met beide handen aangepakt. Wij hebben vandaag onze tweede iui gehad en het zaad was top er zijn 20.4 miljoen zaadjes naar binnen gebracht dus dat moeten er toch genoeg zijn
Suzanne en minimuis ze willen in ons ziekenhuis niet helpen. Ze zijn gewoon heel stug. T is een heel verhaal, gezien mijn situatie, maar ze willen bijv niet eens kijken of ik wel een eisprong heb. Ze hebben gewoon aangegeven niks voor ons te zullen doen ondanks onze geschiedenis en 18 maanden proberen nu. Daarom gaan we voor een 2nd opinion. Minimuis wij gaan ook naar t geertgen, ben heel benieuwd! Suzanne hoe is t nu met t bruinverlies? Kan me voorstellen dat je daar onzeker van wordt... Hopelijk mag het goed gaan!! Minimuis ik duim mee voor een geslaagde iui!! Wij gaan straks een weekendje weg. Dus ben er even niet. Maar ik ga gewoon heel hard door met duimen!! Knuffel voor jullie!
@Lobi...veel plezier! Ik vind het echt ronduit belachelijk dat ze niet eens willen kijken of je een eisprong hebt.Dat zijn onderzoeken van niks.Beetje bloedprikken en anderhalve echo. Ik ben vannacht heel veel wakker geworden van de zere borsten en van de rare dromen over de meest vreemd uitziende testen. Net weer 1 gedaan en WAAAAAAAAH ik blijk echt zwanger te zijn. Het streepje is nog vaag,maar wel al duidelijker en kwam echt binnen 10 seconden opzetten.So far so good
Lobi ik ben het met suzanne eens het is rond uit belachelijk dat ze niet kijken of je een eisprong heb het is even een cyclus volgen dan na de eisprong op Dpo 7 bloed prikken of je progesteron goed is en ze weten alles. In geertgen zullen ze dit wel doen daar mag je zelf mee denken. Wanneer is je eerste afspraak. Suzanne wat goed dat je test sneller kleurt dit moet hem gewoon worden. Lobi fijne vakantie. En hopelijk help het duimen heb er wel een goed gevoel over maar dat kan nog veranderen
Zolang mijn HCG stijgt ga ik me niet druk maken over dat bruinverlies verder.Ik heb nog een betere foto Bekijk bijlage 142719 Laat dit kindje aub een plekje hebben uitgezocht ergens tegenover die poliep,vanwege het mooie uitzicht ofzo.Ik vind het wel weer spannend.Maar probeer het wel als weer een nieuwe zwangerschap te zien met nieuwe kansen.
Het ís ook een zwangerschap met nieuwe kansen, en er zijn verhalen genoeg van vrouwen met (soms enorme) myomen die goed zwanger werden en bleven. Dat het spannend is, dat is zeker. Maar het begin is er, en dat is gaaf! Suus
Vandaag testje net zoiets als die van gister.Misschien iets donkerder.Maar niet veel zit op 13DPO...zou ie niet al donkerder moeten worden?Verder voel ik me zwangerder dan ik me ooit voor NOD heb gevoeld.Maar vind de test vrij vaag blijven. Bekijk bijlage 142934