Hoe de moed erin houden na meerdere miskramen?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Suzanne68, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Nog 1tje nu ie wat langer ligt tov van die van gister wel wat donkerder nu.Ben zo blij als het dinsdag is (NOD) met een goede test.Dat is dan weer een stap de goede richting op.Stomme gestress elke keer weer.

Bekijk bijlage 142952

2. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat ziet er hoopvol uit, Suzanne :)
    Ik ben benieuwd hoe het er dinsdag uitziet.

3. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    suzanne dat gaat de goede kant op. Wanneer ga je een afspraak maken voor een echo en laat je deze dan in geertgen maken daar doen ze de eerste echo op 7weken zwangerschap.

4. Suzanne68

@Meleka en Minimuis....dankjullie wel...ben echt zo onzeker nog en dan is het fijn als iemand zegt,dat het er goed uitziet.Ook al weet ik dat met mijn verstand ook wel,want op zich is het een goede test die van vandaag.
    Ik mag inderdaad met 7 weken voor een echo naar het Geertgen.Ik weet nog niet precies wanneer,want wilde zelf nog even wachten met het maken van de afsrpaak daarvoor :)

5. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Ik begrijp dat wel hoor heb het zelf vorig jaar uitgesteld tot 12weken. Maar tot zover zie het er heel goed uit je zit nog voor je nod. Ik ben iig benieuwd naar je volgende test.

Ik hoop dat ik je mag volgen 2de paasdag pas testen oh dat word voor mij heel erg moeilijk pas na nod testen maar ja kan toch niet eerder moet 16april de laatste pregnyl zetten en dat is 2500 ie.

6. Suzanne68

Pas na NOD testen?Ik vind je nu al een held :D
    Dat lijkt me wel extra spannend na zo'n IUI.Binnenkort van jou hier ook zo'n mooi roze testje.

7. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Suzanne haha zo'n held ben ik niet hoor ik zal echt heel veel moeite moeten gaan doen maar het moet maar want ik weet ook dat de pregnyl en vals positief resultaat geeft en dat is nog meer onzekerheid dus ga mezelf echt beheersen:D. Spannend is het wel ja mijn vriend mocht zelf de zaadcellen inbrengen dat was best apart want de eerste iui deed dokter r dit.

8. Suzanne68

Wat goed zeg,dat je vriend dat mocht doen.Dat moet wel goedkomen dan ;)
    Hier echt een hele overtuigende test.Alleen werd ik vannochtend om 7 uur wakker.Zwetend en met vreselijke buikpijn en lage rugpijn.Heb wel net gepoept en nu lijkt het te zakken.En heb gister zelfgemaakte soep van mijn broer gegeten en ik word wel vaker ziek van zijn eten ;) Maar maak me er toch zorgen om,want de vorige keer heb ik ook gedacht van :ach zullen mijn darmen wel zijn en toen was het wel weer mis.Dus de test van morgen wordt spannend.
    Deed de test vanmorgen en in eerste instantie (flauw badkamerlicht) leek hij heel licht.Dus ik zei al dat het hem weer niet ging worden,maar daarna kleurde ie heel snel goed donker.Mooie test zo 2 dagen voor NOD.
    Bekijk bijlage 143107

9. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Suzanne dat is zeker een hele mooie test zo 2dagen voor nod grote kans dat hij knalt op je nod. Ik ben benieuwd naar je test van morgen.

10. Suzanne68

Ik ben ook benieuwd.Maar heb zelf alweer afscheid genomen van het zwanger zijn door die vreselijke kramp van vanmorgen.Het vertrouwen is echt helemaal weg nu....

11. Suzanne68

Heb eens wat gegoogled op Utrogestan en schijnt dat de bollen darmkrampen kunnen veroorzaken.Dus misschien was het daar wel van?Voel me echt zo'n stomme stresskip.Het lukt me deze keer helemaal niet om er rustig onder te blijven....

12. Flavour

Flavour Niet meer actief

Utro geeft idd wel wat krampjes, net als zwangerschap zelf ;). Snap de stress maar al te goed hoor, het is ook spannend.

Suus

13. Suzanne68

Dankjewel Suus!

14. Suzanne68

Heb vannochtend een prima testje geproduceerd.Zal zo even de foto plaatsen.Iets donkerder dan die van gister.Niet heel veel,maar wel donkerder.Had gister in bed weer zo'n kramp.Heb gevoeld waar het vandaan kwam en volgens mij gewoon mijn darmen.
    Ben er iig weer een stuk geruster op dan gisteren.:)

15. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Suzanne gelukkig dat je er weer wat meer rust heb nu je weet dat het je darmen zijn. Ik wacht ongeduldig op je foto

16. Suzanne68

17. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga je nu feliciteren hoor! :)
    En ik wens je een hele goede zwangerschap en een gezond kindje!

18. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Dat is een hele mooie streep. Op naar de eerste echo.

19. Flavour

Flavour Niet meer actief

Inderdaad gefeliciteerd Suzanne!

20. Suzanne68

Bedankt dames :)

Suusman wil morgen nog een testje doen,omdat het dan mijn NOD is.Maar ik geloof het zo wel.Maar ik ben de kwaadste niet,dus morgen nog 1 testje.Ga morgen ook een mooie banner uitzoeken.

*doet moedige poging tot blij zwanger zijn* ;)

Deel Deze Pagina