Als dit een vriend(in) was geweest was het echt einde vriendschap geweest. Het eerste wat ik Suuskind ga leren is om opa heel hard tegen zijn schenen te schoppen.
Nee, dat zou ik ook niet trekken. Wat ontzettend onaardig. Kan me voorstellen dat je daarvan van slag bent. Wat vind je man ervan?
Die vindt zijn vader een kl**tz*k en is echt heel boos. De zus van mijn man (mijn schoonzus) is er ook heel boos om. Ik denk dat ie later gezellig in zijn uppie in een bejaardentehuis wil zitten zonder bezoek. Suusman vindt wel dat ik hem gewoon moet laten kletsen.Maar ik vind dit echt wel het ergste wat ooit iemand tegen me gezegd heeft.Bedankt voor je reacties...dat helpt wel heel erg.
Ja, is moeilijk om het van je af te laten glijden, want harder kon hij je even niet raken. Je moet wel heel erg in de war zijn als je zoiets ergs tegen iemand zegt hoor. Laat hem de pip krijgen. Jullie baby komt er gewoon, voor straf . Suus
Haha, geefnie. Goed! Alles ziet er prachtig uit en de kleine is al zo groot dat hij niet eens meer op de echofoto past . Suus
@Suus...wat goed! Vandaag bruinverlies...door de utro heen Van schrik een test gedaan.Die is nog netjes donker.Maar bruinverlies terwijl ik slaap door de utro heen.......vertrouwen is weer gezakt naar nul.
Suzanne wat erg dat je schoonvader zulke dingen zegt. Sommige mensen weten niet wat ze zeggen en hebben waarschijnlijk ook niet het besef hoeveel verdriet en pijn ze je daarmee doen. Bruin verlies hoeft niks te zijn het kan ook een adertje zijn dat gesprongen is de boel is nu goed doorbloed. Ik duim kei hard voor je Lobi fijn dat je een geweldig weekend heb gehad je zit bijna aan je nod zie ik heb je mischien al een testje er tegen aangegooid Suus wat goed dat je weer een perfecte echo heb gehad. Hier begin het vertrouwen dat de 2de iui gelukt is alweer af te nemen en ben inmiddels overtuigd dat ik ongesteld ga worden de 22ste
Da's niet leuk, ik weet er alles van. Ik heb van week 4 tot en met 7 gebloed... Het hoeft dus echt niets te zeggen, en de Utro zelf kan ook bloedinkjes veroorzaken, maar het is slecht voor het moreel... Suus
Moeilijk hè, want wat is angst, en wat is intuïtie? Je zou je huisarts willen vragen om een paar keer hcg te prikken om te kijken of het goed stijgt. Dan kun je de tijd tot de echo overbruggen, en dan heb je toch iets van houvast.
Suusman moet morgen toch naar de huisarts en dan ga ik toch even mee.Dan zal ik het geljk vragen.Net weer bruin verloren. De test was ook niet echt donkerder dan die van gister.Nu heb ik gisteravond wel heel veel gedronken,omdat ik vandaag toch geen test zou doen.Mijn borsten doen nog wel zeer,maar volgens mij komt dat van de Utro.
Jeetje Suzanne, wat erg van je schoonvader... Sommige mensen kunnen dingen zeggen zonder te beseffen wat t met iemand kan doen. Ik hoop dat t goedbedoeld is, maar ik hoop wel dat iemand hem vroeg of laat uitlegt wat zijn woorden teweeg brengen! En nu bruinverlies... Och meid jij weet en ik weet dat t niks hoéft te zeggen, maar ik kan me zo voorstellen dat je vertrouwen helemaal weg is nu... T is inderdaad wat Suus zegt, is het je intuitie die zegt dat t niet goed is, of is het vooral je angst.. Ik hoop zó ontzettend hard voor je dat t toch goed mag gaan. Dit is echt slopend. Hou je ons op de hoogte?! Minimuis waarom heb je er geen vertrouwen meer in? Of is t gewoon een gevoel (zelfbescherming ook?) Gister had ik t gevoel dat t wel eens raak kon zijn hier, maar vandaag weer niet. Ik ga denk ik morgen een testje doen. Misschien..ik weet t eigenlijk niet.
@Minimuis....ik ga gewoon lekker door met voor je duimen We gaan zo maar weer een stapel testen halen
Lobi spannend morgen testen en het gevoel van ja het is raak en dan de volgende dag weer denken van niet klinkt mij heel bekend in de oren. Suzanne ik zou ook een paar keer bloed laten prikken als je dat meer gerust stel. Het is ook wat eerst wil je zwanger zijn maar dan begint het pas de onzekerheid. lobi ik kan bijna niet geloven dat het nu ineens raak zou kunnen zijn mijn laatste positieve test is van nov 2009 daarna bleven ze akelig wit
Suzanne je klinkt iets opgewekter, klopt dat? Is t bloeden gestopt? Lief dat je voor me duimt meis! Mijn duimen draaien ook volop voor jou! En voor minimuis natuurlijk!! Minimuis gek is dat he. Dat je t ene moment ervan overtuigd bent dat t raak is en t volgende moment zeker weet van niet. Mijn laatste pos test was van vorig jaar mei en ik heb al het gevoel dat ik me biet kan voorstellen waarom ie nou ineens pos zou zijn. Kan me voorstellen dat t voor jou helemaal zo voelt..