1x narcose gehad. Hoorde de anesthesist zeggen dat hij de narcose inspoot, had zelf het idee dat ik niet in slaap viel. Het leek dat het 2 seconden later was en dat ik hoorde, het is al klaar (was toch een operatie van ruim 1 uur) Werk zelf op de operatieafdeling, zie dagelijks mensen die onder narcose worden gebracht. De meeste worden heel verbaasd wakker, verbaasd omdat het al klaar is. Als je meestal rustig in slaap gebracht wordt, wordt je ook rustig wakker.
Mijn ervaringen zijn dat het inslapen altijd prima is. Het ontwaken wisselende erg bij mij. Ik heb het idee dat het bij mij erg verschilt hoelang ik onder narcose ben geweest. Hoe langer hoe misselijker en hoe langer ik er nog last van heb gehad.
Ik ben van narcose maar 1x misselijk geweest en dat was eigen schuld dikke bult. Ik was 1 uur nadat ik wakker was geworden naar het restaurant gelopen omdat ik zo een trek in een saucijsenbroodje had. Die kwam er binnen 5 minuten weer uit. Enige nadeel wat ik ervaar is dat ik na een narcose nog dagen lang heel erg moe ben.