Miskraam na 9,5 week

Discussie in 'Miskraam' gestart door Lizzyke, 6 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizzyke

Lizzyke Lid

22 jun 2012
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames

Ik volg al een tijdje de verhalen op dit forum, maar dit is de eerste keer dat ik ook daadwerkelijk iets neerzet.
    Ik ben sinds okt '11 gestopt met de pil en ik had in aug '12 na 8 rondes en 3 kuren Clomid eindelijk een positieve test in handen. We waren door het dolle heen dat we een beebje kregen. Jammer genoeg is na 9,5 week onze droom aan diggelen geslagen. We mochten voorbije woensdag voor de eerste keer naar de Gyn voor een echo en we konden niet wachten om het hartje te horen. Jammer genoeg was er enkel een vruchtzakje te zien en geen vruchtje.
    Met behulp van Cytotec moest alles eruit komen en volgende week vrijdag moet ik terug op controle om te kijken of alles in orde is daarbinnen. Zo niet, moet ik alsnog een curretage krijgen. Ik ben zo bang voor vrijdag en ook zo onzeker naar de toekomst toe. Ondertussen zijn we een jaar na het stoppen met de pil. Hoe is het bij jullie gegaan na de miskraam? Duurde het lang voor jullie cyclus terug op gang kwam?

2. querida2

querida2 Lid

14 sep 2011
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lizzyke, dikke knuffel!

Zelf ben ik momenteel aan het afwachten tot de miskraam op gang komt. Weet sinds afgelopen dinsdag dat het hartje is gestopt met kloppen. Normaal zou ik nu ook bijna tien weken zijn maar het vruchtje is twee weken kleiner. We hebben het hartje wel al zien kloppen.
    Volgende week vrijdag heb ik een echo, waarschijnlijk gevolgd door een curretage. Heb wel geen medicijnen gehad om iets op te wekken. Hoop zelf ook dat mijn cyclus snel in de plooi gaat vallen!

Vorig jaar ben ik op 17 weken bevallen. Ze hadden de bevalling in gang gezet omdat ik vruchtwater verloor (ook al leefde mijn kindje toen nog). Het heeft dan zes weken geduurd voordat ik mijn eerste MS kreeg. De eerste twee rondes erna had ik wel last van tussentijdse bloedingen, zelfs voor mijn eisprong. Daarna is dat dan terug in de plooi gekomen.

Veel succes en ik hoop met je mee dat alles snel weer in de plooi mag vallen!

3. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Ik heb een mk gehad, mei dit jaar. Is wel vanzelf losgekomen...

Ik heb daarna een lange cyclus gehad, en vanaf toen weer normaal. Maar dat is voor iedereen anders! Succes meis!

4. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ach wat ontzettend naar! :(
    Veel sterkte! Ik hoop dat jullie snel weer zwanger mogen raken van een plakbeebje! ♥

5. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    wat naar meid, veel sterkte gewenst..

6. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    Veel sterkte meis...
    Hier ook afgelopen dinsdag spoedecho, enkel leeg vruchtzakje te zien. Ik was maandagavond al beginnen bloeden... was 8 weken ver..
    Geen idee wanneer het nu goed komt... hopelijk duurt voor jou en mij de volgende cyclus niet te lang.... en hoop ook dat we beiden volgende week een goede controle bij de gynae hebben, waarbij onze baarmoeder goed leeg is en niet gecurreteerd moet worden...
    Liefs !

7. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Mijn eerste 2 miskramen was mijn cyclus meteen weer normaal. De laatste miskraam was in juni dit jaar en sindsdien ligt mijn cyclus plat.
    Het kan dus beide kanten op. Sterkte meid!!

8. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Hey meiden,

Ik heb met 11 wk een mk gehad, gelukkig wel spontaan gekomen. Daarna na 30 dg weer ongesteld. Daarna meteen weer zwanger, kan dus ook daarmee snel gaan! Bij mij zaten er waarsch verklevingen, dus eerst 1,5 jr. wachten en daarna 2 keer in 1 keer zwanger!!

9. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte!

10. Lizzyke

Lizzyke Lid

22 jun 2012
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt meiden voor jullie reacties en steun. We hopen idd dat alles terug snel in orde is, maar we houden er wel rekening mee dat het ook anders kan lopen. We wachten in spanning voor vrijdag. Hopelijk krijgen we dan al goed nieuws dat ik geen curretage meer moet ondergaan. Ik hou jullie op de hoogte.

11. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Ik hoop voor je dat je niet nog een curettage hoeft. Hoewel dit echt alles meevalt is het natuurlijk altijd beter om het niet te hoeven.

Na mijn eerste miskraam was ik snel weer ongesteld en de ronde erna weer zwanger.
    Na de tweede miskraam was ik ook snel weer ongesteld maar duurde de volgende menstruatie wel erg lang, 50 en die daarna 43 dagen.

Maar dit hoeft dus niet altijd zo te zijn, net wat Panter al zegt. het kan beide kanten op.

Sterkte!!

Deel Deze Pagina