Hoe warmen jullie een zelfgemaakt bevroren groentehapje op? Laat je het eerst ontdooien of warm je het meteen uit de vriezer op?
Ik haal het de avond van tevoren uit de vriezer en zet het in de koelkast. En wanneer ze moet eten dan warm ik het op in de magnetron.
ja zo doe ik het ook, maar ben het ook wel eens vergeten eruit te halen, dan warm ik het op in een pannetje met water (daar zet ik het bakje dan in)
Ik doe het ook vanuit de vriezer in de magnetron. Tussendoor even roeren en prakken een keertje, anders wordt het loeiheet.
ik haal het 's morgens uit de vriezer en 's avonds voordat hij moet eten doe ik het even in de magnetron.
Ik laat het ontdooien in de koelkast, dus inderdaad 's avonds uit de vriezer halen voor de volgende dag. Soms vergeet ik het, maar er zit een ontdooistand op de magnetron, dus die gebruik ik dan eerst voordat ik het hapje opwarm.
Ik geef het mee naar het KDV en zet het daar in de koelkast. Zij warmen het op in de magnetron. Thuis haal ik het gewoon uit de vriezer. Eerst 2 minuutjes ontdooistand, doorroeren en dan voluit met tussendoor roeren.