Ik heb vandaag mijn meisje een fles "gewone" melk gegeven omdat ik als ze een jaar is, wil stoppen met bv. Ze dronk haar fles in 1 keer op.....snik......wat wordt ze groot. Hebben jullie dat gevoel ook weleens?
Dat ie groot wordt wel... maar denk dat het voor jou anders is omdat je aftelt naar die eerste verjaardag. Ik tel ook af, maar niet als het einde van de bv. Het lijkt me voor jou dus anders. Elmo
ik heb er nu al moeite mee en mijn meisje is nu bijna 7 maanden. dan komt er weer fruit voor in de plaats en dan brood, voor ik het weet is er bijna geen ruimte meer voor bv. zucht.... het gaat veel te snel!
Toen mijn mannetje zijn eerste tandje kreeg, slik! En als ik hem nu parmantig zie zitten en papapapa hoor zeggen, dan treft het me dat hij zo snel groot wordt... Gelukkig duurt het nog heel lang voordat hij 16 is en zijn moeder niet meer leuk vindt!
Mijn dreumes wordt steeds meer een echt mannetje, die al zoveel kan! dan ben ik soms ook best ontroerd. Maar dat met die melk ken ik niet, want ik ben nog niet van plan om te stoppen met de bv. Wel knap dat ze die koemelk zo opdronk, da is toch een heel andere smaak!